Hahaha, satser på at det ikke er lutinus plagerLutinus kan gå å legge seg, du skal være gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, satser på at det ikke er lutinus plagerLutinus kan gå å legge seg, du skal være gravid![]()

Hehe,fort gjort. Jeg er så spent på dine vegneJeg sliter faktisk med å huske tilbake, men husker å minnes at jeg nærmere testdato var rimelig sikker på at jeg var gravid. Tror jeg må tilbake i dagboken å lese litt, gullfisk hukommelse
Det blir testing enten på fredag eller lørdag (10 og 11 dpo)
Føler meg virkelig ikke gravid, møkk altså![]()
Jupp, veldig tidlig enda ja, og det er jo like sannsynlig at jeg er gravid som ikke. Men ja, akkurat i dag var ikke godfølelsen helt der.Så kjedelig da.. Men det kan du jo likevel være daer jo fortsatt veldig tidlig.

Føler meg virkelig ikke gravid, møkk altså![]()
Ja, jeg skjønner veldig godt den der følelsen av at det bare ikke har klaffet.. Jeg håper på gode nyheter for deg til helgaJupp, veldig tidlig enda ja, og det er jo like sannsynlig at jeg er gravid som ikke. Men ja, akkurat i dag var ikke godfølelsen helt der.
Og tanken på å måtte gå igjennom nytt forsøk er også blæh![]()
Jupp, veldig tidlig enda ja, og det er jo like sannsynlig at jeg er gravid som ikke. Men ja, akkurat i dag var ikke godfølelsen helt der.
Og tanken på å måtte gå igjennom nytt forsøk er også blæh![]()

Samme herHåper følelsen er feil![]()
Selv er jeg 10 DPO og har det på samme måten. Må stadig innom og sjekke notatene fra forrige gang jeg ble gravid. Hadde heldigvis ingen symptomer på samme tid da også. Men troen på å lykkes var mye sterkere den gangen. Når ryker første testen? 
8 dpo i dag ja, så fortsatt veldig tidlig. Helt riktig at jeg har blitt gravid på de andre to innsettene jeg har hatt, så får se hva som skjer nå. Uansett ikke mange dager igjen før jeg har ett endelig svarMen du er bare 8 DPO eller noe slikt, sant? Har trua jeg, du har jo blitt gravid på de to andre innsettene du har hatt (hvis jeg har forstått rett)![]()
Tusen takk VeivalsaJa, jeg skjønner veldig godt den der følelsen av at det bare ikke har klaffet.. Jeg håper på gode nyheter for deg til helga, jeg har jo ikke vært gjennom ivf så kan bare se for meg de påkjenningene det er
![]()
Håper virkelig lille energibomben min kan få bli storesøster en dag 

Jeg har troen!![]()
Håper følelsen er feil![]()
Takk dereSamme her![]()

Oi, var ikke klar over at vi lå så likt i løypa! Har du testet enda?Jeg kjenner veldig godt til følelsen du harSelv er jeg 10 DPO og har det på samme måten. Må stadig innom og sjekke notatene fra forrige gang jeg ble gravid. Hadde heldigvis ingen symptomer på samme tid da også. Men troen på å lykkes var mye sterkere den gangen. Når ryker første testen?
![]()

8 dpo i dag ja, så fortsatt veldig tidlig. Helt riktig at jeg har blitt gravid på de andre to innsettene jeg har hatt, så får se hva som skjer nå. Uansett ikke mange dager igjen før jeg har ett endelig svar![]()
Imorgen eller lørdagÅh, dette er så spennende! Når ryker første test?![]()

Oi, var ikke klar over at vi lå så likt i løypa! Har du testet enda?
Jeg tenker å teste enten fredags kveld, eller lørdags morgen. Må kjenne litt mer på magefølelsen om jeg orker å teste 10 dpo. Aldri testet så tidlig før, men så har jeg heller ikke hatt tidligtester til å kunne bruke
Kjenner på at de første rugedagene gikk veldig fort, men de siste nå er utrolig seige. Heldigvis er det travelt på jobb, så rekker ikke å sitte å dvele for mye med tankene![]()

Hehe, har tenkt samme tanken selvHektisk på jobb her også. Så tenker til tider at spiren umulig kan feste seg. Vurderer å ta en test i kveld... Hvis jeg tørr![]()