IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Ja jeg fatter det ikke, skal jo bare inn for å se "nei, ikke gravid nå heller nei" [emoji14]
Jaja, fikk egentlig timen utsatt til mai, men akkurat den dagen har vi booket weekendtur, så da ble neste tilbud juni [emoji13]

Men satser på at Hausken gjør nytten og at vi bare kan avlyse timen i juni [emoji7]
Hausken er veldig flinke, krysser fingrene for deg [emoji8]
 
Halleluja i kveld kom eggløsningsslim! Og gjett om det kom! [emoji27] Har vel aldri hatt så mye slim før! Kunne samlet alt opp til størrelse på en klinkekule på toalettpapiret [emoji44]

Det betyr også at hvis lutealfasen min blir som tidligere (14/15 dager), så kan det se ut til at mensen kommer midt i påsken. Tok en el test i kveld som var negativ. Får som regel slim ett par dager før el kommer, så håper det stemmer nå også. Blir spennende å se hva testen i morgen viser [emoji1]
 
Halleluja i kveld kom eggløsningsslim! Og gjett om det kom! [emoji27] Har vel aldri hatt så mye slim før! Kunne samlet alt opp til størrelse på en klinkekule på toalettpapiret [emoji44]

Det betyr også at hvis lutealfasen min blir som tidligere (14/15 dager), så kan det se ut til at mensen kommer midt i påsken. Tok en el test i kveld som var negativ. Får som regel slim ett par dager før el kommer, så håper det stemmer nå også. Blir spennende å se hva testen i morgen viser [emoji1]

Weee!! Det nærmer seg oppstart!! :D
Blir dere å prøve litt på egenhånd også nå da? :rolleyes:
 
Weee!! Det nærmer seg oppstart!! :D
Blir dere å prøve litt på egenhånd også nå da? :rolleyes:

Nærmer seg oppstart ja! :D
Det blir helt klart å legge inn litt aksjer frem mot fredag (mannen reiser vekk på jobb) - kan jo være at vi ved ett mirakel klarer det selv.

Og du også da! Ikke mange dagene til hysteroskopien nå!
 
Nærmer seg oppstart ja! :D
Det blir helt klart å legge inn litt aksjer frem mot fredag (mannen reiser vekk på jobb) - kan jo være at vi ved ett mirakel klarer det selv.

Og du også da! Ikke mange dagene til hysteroskopien nå!

Hyst om to dager :eek: Tiden har bare flydd altså :D

Vi er som dere, uforklarlig barnløse, så vi har også alltid humpet i vei mellom forsøk og stimuleringer. Har jo blitt gravid noen ganger også, men mistet, så det KAN gå selv etter så lang tid ;)

Happy humping :dance011
 
Ringte nettopp til Haugesund, og gud bedre er jeg glad for at jeg gjorde det!
Hun jeg snakket med spurte og gravde mye om navn, og mellomnavn, og fødselsdato...det viste seg nemlig at de hadde fått inn noen papirer på printeren UTEN NAVN, som da tydeligvis var meg!! :eek::eek::eek:
Så hun var jo himla glad for at jeg ringte nå!!

Så nå venter jeg her da, på å få en telefon tilbake med mer info *biter negler* :bag:
 
Ringte nettopp til Haugesund, og gud bedre er jeg glad for at jeg gjorde det!
Hun jeg snakket med spurte og gravde mye om navn, og mellomnavn, og fødselsdato...det viste seg nemlig at de hadde fått inn noen papirer på printeren UTEN NAVN, som da tydeligvis var meg!! :eek::eek::eek:
Så hun var jo himla glad for at jeg ringte nå!!

Så nå venter jeg her da, på å få en telefon tilbake med mer info *biter negler* :bag:
Jeg ønsker ivf behandling i Norge..men vet ikke hvilken kliniken er best i Norge
 
Telefonen kom aldri, så jeg ringte å maste :hilarious:
De hadde ikke fått tid til å se på journalen min enda....herregud så utålmodig en blir i denne prosessen!
Kunne heller ikke si noe om evt. ventetid før de hadde sett over infoen min.
Jeg blir vel hun masa fremover da, til jeg får noe svar :rolleyes:
 
Telefonen kom aldri, så jeg ringte å maste :hilarious:
De hadde ikke fått tid til å se på journalen min enda....herregud så utålmodig en blir i denne prosessen!
Kunne heller ikke si noe om evt. ventetid før de hadde sett over infoen min.
Jeg blir vel hun masa fremover da, til jeg får noe svar :rolleyes:

Kjenner meg igjen :angelic:
 
Har testet etter eggløsning nå, da det kom så mye slim igår.
Den digitale ble negativ i kveld, men tipper det blir utslag kanskje i morgen. Strimlene er fra i går kveld, i dag morges og i ettermiddag.

Har ikke testet så mye etter eggløsning tidligere, da kroppen er flink til å gi beskjed selv. Så blir spennende å se om eggstokkene begynner å murre om en dag eller to, og hvilken side det evt blir. Blir å legge inn masse aksjer før mannen reiser bort på jobb på fredag [emoji38]

09fe73db251e8037bcd43ea27c0a0e19.jpg
 
Har testet etter eggløsning nå, da det kom så mye slim igår.
Den digitale ble negativ i kveld, men tipper det blir utslag kanskje i morgen. Strimlene er fra i går kveld, i dag morges og i ettermiddag.

Har ikke testet så mye etter eggløsning tidligere, da kroppen er flink til å gi beskjed selv. Så blir spennende å se om eggstokkene begynner å murre om en dag eller to, og hvilken side det evt blir. Blir å legge inn masse aksjer før mannen reiser bort på jobb på fredag [emoji38]

09fe73db251e8037bcd43ea27c0a0e19.jpg

Den siste strimmelen ville jeg tolket som positiv så var nok ikke langt unna på den digitale nei! Lykke til :)
 
Den siste strimmelen ville jeg tolket som positiv så var nok ikke langt unna på den digitale nei! Lykke til :)
Det var absolutt ikke langt unna nei, fikk blinkende smiley på den digitale nå når jeg testet [emoji1]
 
Må bare si at helsenorge.no er GENIALT! Bare synd at det foreløpig kun er Helse Nord og Vest innpå.
Sjekket nettopp profilen min, og der poppet det jaggu meg opp en henvisning til Helse Fonna HF, Kvinneavdelingen Haugesund. Henvisning er vurdert og tidspunkt for time/ behandling vil bli tildelt :)
Da krysser jeg fingrene for at det enten oppdateres med timeavtale på siden min, og at jeg også får ett brev i posten.
Vil bare vite så raskt som mulig, slik at vi kan ta en avgjørelse vedr. Hausken.

Dersom de ikke har tid til oss før etter sommeren, så kommer jeg til å starte opp med nytt forsøk hos Hausken NÅ!
Mensen kommer midt i/ mot slutten av påskeuken, så da rekker jeg jaggu meg ett forsøk i april :Heartred
Det hadde jeg aldri trodd! :wav
 
Må bare si at helsenorge.no er GENIALT! Bare synd at det foreløpig kun er Helse Nord og Vest innpå.
Sjekket nettopp profilen min, og der poppet det jaggu meg opp en henvisning til Helse Fonna HF, Kvinneavdelingen Haugesund. Henvisning er vurdert og tidspunkt for time/ behandling vil bli tildelt :)
Da krysser jeg fingrene for at det enten oppdateres med timeavtale på siden min, og at jeg også får ett brev i posten.
Vil bare vite så raskt som mulig, slik at vi kan ta en avgjørelse vedr. Hausken.

Dersom de ikke har tid til oss før etter sommeren, så kommer jeg til å starte opp med nytt forsøk hos Hausken NÅ!
Mensen kommer midt i/ mot slutten av påskeuken, så da rekker jeg jaggu meg ett forsøk i april :Heartred
Det hadde jeg aldri trodd! :wav

Så godt å kunne ha den fleksibiliteten !!
Blir spennende å se hvor dere havner hen :)
 
EL lar virkelig vente på seg! Utrolig merkelig egentlig, den har alltid vært spot on - 1 dag med høy fertilitet, før CB testen viser maks.
Nå har den vært høy siden onsdag kveld. Kjenner heller ingenting til noe murringer.
Aksjer er lagt inn, så få vi se når (eller om) eggløsning faktisk skjer....
 
EL lar virkelig vente på seg! Utrolig merkelig egentlig, den har alltid vært spot on - 1 dag med høy fertilitet, før CB testen viser maks.
Nå har den vært høy siden onsdag kveld. Kjenner heller ingenting til noe murringer.
Aksjer er lagt inn, så få vi se når (eller om) eggløsning faktisk skjer....

Tror du ikke den var i går altså?
 
Tror du ikke den var i går altså?

Nei, tror ikke det. Testet med cb digital i går kveld, og den viste høy fertilitet, ikke maks.
Skal sjekke med strimmel igjen i dag, og se hvordan den ser ut. Er den svakere enn tirsdag kveld har el helt klart vært.
Merkelig at jeg da ikke har kjent noe? Er jo fullt mulig kroppen er litt på bærtur etter aborten, så må nesten bare ta det som det kommer.
 
OMG OMG OMG!!!
Fant en ny resept inne på profilen min på helsenorge.no -- Synarela!!!!!
Hahaha, føler meg som en liten frøken detektiv som er inne å snoker :D:p
Men det er min egen kjernejournal, så jeg kan kikke så mye jeg vil :hilarious:

Det vil da si at jeg settes på lang protokoll? Spennende! Endelig skjer det noe!! :happy:
Ser at det også er satt opp resept på Gonal-f.

Så da blir neste steg når jeg faktisk skal begynne å spraye!
 
Nei, tror ikke det. Testet med cb digital i går kveld, og den viste høy fertilitet, ikke maks.
Skal sjekke med strimmel igjen i dag, og se hvordan den ser ut. Er den svakere enn tirsdag kveld har el helt klart vært.
Merkelig at jeg da ikke har kjent noe? Er jo fullt mulig kroppen er litt på bærtur etter aborten, så må nesten bare ta det som det kommer.

Syns strimmelen fra onsdag så veldig fin ut, men vet jo at det kan gå et par dager før egget virkelig slipper, så får håpe det skjer snart :)
Ikke alltid man kjenner det heller. Jeg kjente f.eks ikkeno denne gangen og tror, på bakgrunn av slim, at EL var en gang i forrige uke ;)
 
Back
Topp