IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

OMG, jeg ruger på ett perfekt 4-delt A klassifisert egg! Det er så sprøtt å tenke på. Er i total lykkerus, uansett utfall.
Det ble ingen egg til frys, men vi kjenner begge på at det faktisk går helt greit
1 egg er mye bedre enn ingenting [emoji1]
 
OMG, jeg ruger på ett perfekt 4-delt A klassifisert egg! Det er så sprøtt å tenke på. Er i total lykkerus, uansett utfall.
Det ble ingen egg til frys, men vi kjenner begge på at det faktisk går helt greit
1 egg er mye bedre enn ingenting [emoji1]

Wiiiiii!! Gratulerer så mye!! Måtte den bli til en sprell levende baby :D
 
Gratulerer så mye! Gullegget dette!
 
Gratulerer som ruger! Du er bare en dag bak meg nå. Så da kan vi skrulle i lag :p
 
Wiiiiii!! Gratulerer så mye!! Måtte den bli til en sprell levende baby :D
Tusen takk [emoji4]
Ja nå krysser vi alt vi har for at dette ender bra!
 
Gratulerer som ruger! Du er bare en dag bak meg nå. Så da kan vi skrulle i lag :p
Tusen takk [emoji4]
Så morsomt at vi er nesten helt likt i løpet! Vi får skrulle i lag ja [emoji28]
 
En ting er i alle fall sikkert, man blir litt skrullete i rugetiden ;)
Hehe, da har jeg noe å se frem til [emoji12]
Er nesten litt glad for alle symptomene jeg har fått pga lutinusen, har ikke sjans i havet til å kjenne på noe annet som skjer i kroppen [emoji28]
Noen som vet om en forblir oppblåst så lenge enn går på dette?
 
Gratulerer så mye som ruger!! Du trenger bare ett fint egg [emoji173]
Tusen hjertelig takk [emoji4] har veldig trua på dette egget [emoji4]
 
Første morgen som ruger [emoji4][emoji4] Blir det rugedag 1 eller 2 da? Og hvordan blir det med dpo utregning? Jeg har 28 dagers syklus, og har da som regel eggløsning mellom CD 14-16. Vet ikke om det har noe å si når jeg nå har stimulert i 9 dager? Uff, kjenner jeg er litt grønn på dette her, enn såmye jeg har googlet

Det kom litt brunt slim på toalettpapiret i morges. Jeg har nå helt hetta for at det var Eggbert som kom ut Noen andre som har erfart lignende? Det lignet ikke på rester etter uttaket (æææsj), det var bare brunlig blod blandet med lutinus (æææsj igjen [emoji43]). Dette var litt mer slimete [emoji53]
 
Eggbert er nok plassert i livmora enda:p

Rugedag 1 er idag mens du er 3 dpo:) Befruktningsdag eller "eggløsning" er uttaksdagen.
 
Eggbert er nok plassert i livmora enda:p

Rugedag 1 er idag mens du er 3 dpo:) Befruktningsdag eller "eggløsning" er uttaksdagen.
Tusen takk for oppklaringen, da er det litt enklere å følge med i utviklingen [emoji1]

Krysser fingrene for at Eggbert fortsatt svømmer rundt i livmoren [emoji4]
 
Huff, denne rugeperioden er ikke noe særlig altså.
Samboer er bortreist på jobb denne uken, så her sitter jeg alene og tenker altfor mye :dead:

Forbereder meg mentalt på negativ test neste uke, slik at ikke skuffelsen skal bli altfor stor...
 
Huff, denne rugeperioden er ikke noe særlig altså.
Samboer er bortreist på jobb denne uken, så her sitter jeg alene og tenker altfor mye :dead:

Forbereder meg mentalt på negativ test neste uke, slik at ikke skuffelsen skal bli altfor stor...

Rugeperioden var den verste syns jeg... det er jo det man har gått og sett fram til, et stort delmål på veien til baby. Men jeg ble helt gal i hodet av ventingen :eek: Det ikke noe man kan gjøre liksom?!? Bare vente og ruge, vente og ruge. :p Lykke til videre, rug vel!
 
Rugeperioden var den verste syns jeg... det er jo det man har gått og sett fram til, et stort delmål på veien til baby. Men jeg ble helt gal i hodet av ventingen :eek: Det ikke noe man kan gjøre liksom?!? Bare vente og ruge, vente og ruge. :p Lykke til videre, rug vel!

Tusen takk, ruger som en gal nå! :p
Men ja, veldig frustrerende at det ikke er noe jeg kan gjøre fra eller til. Jeg er kontrollfreak av natur, og blir så maktesløs når det ikke er noe spesielt jeg kan gjøre fra eller til for å oppnå ett bedre sluttresultat! Bahhh....:meh:
 
Tusen takk, ruger som en gal nå! :p
Men ja, veldig frustrerende at det ikke er noe jeg kan gjøre fra eller til. Jeg er kontrollfreak av natur, og blir så maktesløs når det ikke er noe spesielt jeg kan gjøre fra eller til for å oppnå ett bedre sluttresultat! Bahhh....:meh:

Et kamera i livmoren for å kunne se egget minutt for minutt hadde vært noe, da får man fulgt med lissom :D
 
Et kamera i livmoren for å kunne se egget minutt for minutt hadde vært noe, da får man fulgt med lissom :D

Hahahaha, ja det hadde vært tingen! :laughing001
 
Back
Topp