Ivf Haukeland

Ååå, så bra! Det blir så spennende, kjempekjekt at dere ble flyttet fram da!! Hold meg oppdatert, om du vil:happy:

Tusen takk, hihi:angel4 Var veldig betryggende da, men er litt nervøs hele tiden. Var en her inne som skrev at mange spirer døde av overoppheting grunnet feil fruk av ul apparatet, så da fikk jeg panikk igjen:( Men har bestemt meg for nå å slappe av og kose meg, for man kan tydeligvis miste symptomer uten å ha mistet spiren, men man kan også miste spiren uten å miste symptomer. Så da er det ikke mulig å bli klok på, eller betrygget av, NOE:dead: Så skal prøve å skjerpe meg og kose meg;)
Ja, det bästa är nog att slappna av, njuta av upplevelsen och tänka positivt! Jag börjar tro att det blir bara värre av att man googlar varenda lilla symptom eller grej. Jag vet att jag gör det, och blir bara ängslig. Så jag vill i alla fall försöka låta bli att göra det.. håll mig uppdaterad du med! ❤
 
Då er eg i gang igjen. Skal på kontroll på fredag. Innsett i naturlig syklus. Har kjøpt inn babyklister som eg lurte på og bruke denne gangen men litt usikker på kortid eg skal begynne.
 
Då er eg i gang igjen. Skal på kontroll på fredag. Innsett i naturlig syklus. Har kjøpt inn babyklister som eg lurte på og bruke denne gangen men litt usikker på kortid eg skal begynne.
Hade aldrig hört talas om babyklister... ska googla och läsa, då jag också ska ha fryseförsök i naturlig cyklus denna månad.

Lycka till med ditt försök, och berätta gärna hur det går.
 
6687dd0748ba4f4e1ac76948b68a0cbd.jpg

Måte ta ein test i dag er berre på RD 8. Har våre så kvalm dei siste dagane og øm over skambeinet. Har aldri fått positiv test før. Håper den berre blir sterkere no.
Korleis går det med dåke andre?
 
Gratulerer med spire! Lover godt den streken der :)
Er på rd5, så ikke vits å teste enda for min del...men tror jeg holder meg til 14 dpo (rd.11), men vet ikke om jeg tør å teste, er så redd for negativt resultat :nailbiting:
 
Grattis, Lolloen!! :happy:

Jag hade innsetting för 9 dagar sen, och vågar heller inte testa :bag: Ska in på torsdag för blodprov, men om jag testar före det har jag inte bestämt än.

Lycka till, Lil-17!
 
Grattis, Lolloen!! :happy:

Jag hade innsetting för 9 dagar sen, och vågar heller inte testa :bag: Ska in på torsdag för blodprov, men om jag testar före det har jag inte bestämt än.

Lycka till, Lil-17!

Takk! Masse lykke til til deg også Jasi76! Vi skal få to streker vi også ;)
 
Gratulerer med spire! Lover godt den streken der :)
Er på rd5, så ikke vits å teste enda for min del...men tror jeg holder meg til 14 dpo (rd.11), men vet ikke om jeg tør å teste, er så redd for negativt resultat :nailbiting:

Eg har trudd at mensen skulle kome kvar dag etter innsett. Begynte og bli kvalm på RD5 og då måte eg teste på rd8. Men slepp ikkje jubelen laus før blodprøven er tatt på fredag.
Lykke til med ruginga [emoji3]. Håpe på to streker hos deg og.
 
Grattis, Lolloen!! :happy:

Jag hade innsetting för 9 dagar sen, och vågar heller inte testa :bag: Ska in på torsdag för blodprov, men om jag testar före det har jag inte bestämt än.

Lycka till, Lil-17!

Skulle ikkje teste eg heller. Men berre måte haha. Skal ta blodprøve på fredag.
Krysser fingrene for deg [emoji3].
 
Eg har trudd at mensen skulle kome kvar dag etter innsett. Begynte og bli kvalm på RD5 og då måte eg teste på rd8. Men slepp ikkje jubelen laus før blodprøven er tatt på fredag.
Lykke til med ruginga [emoji3]. Håpe på to streker hos deg og.

Var du veldig kvalm? Tror jeg var kvalm i dag, i to perioder i løpet av dagen. Turte ikke å spise noe i tilfelle det skulle komme oppigjen..men kan likegodt være noe annet.
 
Var du veldig kvalm? Tror jeg var kvalm i dag, i to perioder i løpet av dagen. Turte ikke å spise noe i tilfelle det skulle komme oppigjen..men kan likegodt være noe annet.

Fekk noken perioder med kvalme spesielt når eg blei sulten. Fredag og lørdag var eg kvalm til langt ut på ettermiddagen. Må eta med ein gang eg kjenner eg blir dårlig. Tenkte det var lutinusen sin feil.
Håpe kvalmen din er et positivt tegn [emoji106]
 
Håper det er gode tegn :) Jeg spiser konstant, så sjelden jeg er sulten :p må teste det ut om kvalmen kommer når jeg er sulten, viss den kommet tilbake.
 
Åååå, lykke til alle tre:Heartred Krysser fingrene for dere alle:D

Noen som har blitt tett i nesen? Eller litt ekstra trøtt/sliten? Det var første tegn for meg, men visste det jo ikke da:p
 
Hvordan gikk det i dag Jasi76?
 
Back
Topp