Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine tester varierte litt idet Ovitrelle gikk ut av kroppen, så jeg fikk sterkere streker på kvelden for så å få svakere igjen på morgenen. Men sammenlignet jeg morgentestene, så jeg etter hvert klar stigning (hadde vel én dag hvor det nesten ikke var strek, og så økte det igjen). Vet VELDIG godt hvordan det er, og man vil jo bare vite så fort som mulig, men jeg ble mye roligere når jeg bare testet på morgenen. Da slapp jeg å vurdere om strekene var sånn eller sånn fordi urinen var mindre eller mer konsentrert el.l. Men den indre testetøsa i meg heier på testing flere ganger om dagen. Hahahanoen må seriøst ta fra meg disse testene, og retten til å bruke internett. jeg spammer ned min egen dagbok.
Jeg tok en test etter jobb i kveld, får ikke lagt ut bilde, men det kommer senere, om jeg gidder å legge ut.
Meeen, det tok tid før streken kom opp, og den var veldig svak lenge. aner ikke hvor lenge den lå jeg før den ble tydligere.
Den er sterkere enn streken fra i dag tidlig. enda svak, men ser tydelig en strek der.
Nå begynner det å bli spennende her. nå begynner jeg og lure på om guttbassen min har rett i at det er en baby i magen
Jeg kan ikke gi meg med testingen ennå. jeg har igjen 16 strimler og 1 digital.
Nei begynner ikke gå tom for tester. Har masse igjenTestene kan variere utifra hvor konsentrert urinen er og når på døgnet. Er derfor helt umulig å sammenligne to tester tatt med 12t mellomromMen når det er sagt gjorde jeg det samme
Du skrev i et tidligere innlegg her at du begynte å gå tom for tester og ikke skulle kjøpe nye.. vil bare tipse om at testetøsa kommer til å bli sterkere når du får positive tester! Anbefaler å kjøpe inn flere nå. Du skal jo få sterkere streker nå om noen dager! Jeg ble hvertfall helt teste gal![]()
Uff det er så pinefullt det der, føler SÅNN med deg11 dpo. ruge dag 9.
Gir opp disse testene. svak svak svak strek på morran. svak til tydelig på kvelden. i går kveld så var den faktisk så sterk at jeg kunne se fargen på den. men i dag er den nesten ikke synlig igjen. Puppene er mindre ømme enn de har vært også. og jeg kjenner kroppen gjør seg klar for tr. NÅ er jeg så lei og oppgitt over denne kroppen her. hadde bestemt meg på forhånd at det blir bare kun dette ene forsøket, og hadde faktisk så store forventninger om at dette skulle gå bra. Men det går jo aldri bra.
Ikke har vi råd til flere forsøk heller, om ingen av eggene skulle overleve opptiningen. SÅ det ser faktisk ikke ut som det blir flere barn på oss. Så nå er det bare å legge bort testene, og vente til mensen kommer. så blir det fryseforsøk i september. om eggene overlever. kjenner jeg er litt nede om dagen, så til uka blir det en tur til legen så ikke dette her blir enda verre.
Ja vi hører til det offentlige.Uff det er så pinefullt det der, føler SÅNN med deger dere søkt til det offentlige da? Vi søkte til Porsgrunn selv om vi bor i Oslo og kom inn til
Samtale 9 dager etter søknaden var sendt. Kunne starter opp umiddelbart hadde det ikke vært for sommerferie. Da koster det jo ingenting...
Aha, så dette er 3. offentlige forsøk?Ja vi hører til det offentlige.
Nei. Dette er første forsøkAha, så dette er 3. offentlige forsøk?
Ok, sorryNei. Dette er første forsøk![]()