Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Svak strek i dag også. Men denne gangen kom den med en gang. Enten så er det noe rart med testene . Eller så er det ovitrelle som henger igjen.Testet i dag?
Da har jeg begynt å spotte. så da gikk dette forsøket rett i dass, akkurat som forventet.![]()
![]()
Kan vel ikke være festeblødning på ruge dag 10, eller? har ikke vondt og det er bare litt som kommer, er mest rosa . kanskje såre slimhinner.
uff nei mage følelsen sier noe annet.
Takk for link. Har aldri hatt noen feste blødning. Og så fort jeg ser blod så tenker jeg at det er mensen som dukker opp.Festeblødning kan skje alt fra 2 til 11 dager etter at egget er befruktetFortsatt håp <3
http://altformamma.no/artikler/463/article/item
Kan du kanskje kjenne forsiktig på livmortappen om den er åpen eller lukket da..?Takk for link. Har aldri hatt noen feste blødning. Og så fort jeg ser blod så tenker jeg at det er mensen som dukker opp.
Men det har så og si stoppet helt opp. Er bittelitt rosa som kommer inni mellom.
Nei den skal jeg ikke røre.Kan du kanskje kjenne forsiktig på livmortappen om den er åpen eller lukket da..?
13 dpo. ruge dag 11.
Da stemte det med magefølelsen. blødningen har begynt å ta seg opp. så da var nok ikke dette noe annet enn kjemisk.Dritt altså.
Jeg som hadde så stor tro på første forsøk.
HAr bestemt meg for å ta ferdig fryse forsøkene, blir det ikke noe av det. så blir det heller ingen flere forsøk. og ingen flere barn på oss
Så nå skal jeg trekke meg ut av forumet igjen ta meg en laaang pause. for nå traff jeg virkelig kjellergulvet hardt.
Det er virkelig ikke noe lette greier nei. er et helvete. lever så av håp og forventninger. så den fallhøyden blir virkelig høy.Dette var utrolig trist å lese...
Føler virkelig med deg og håper på bedre lykke med fryseforsøkene. Det er tøft å være i prøverørs-karusellen![]()
Det er virkelig ikke noe lette greier nei. er et helvete. lever så av håp og forventninger. så den fallhøyden blir virkelig høy.
Selv om man er forbredt på negativt forsøk så er det like jævlig vondt for det.
Ja skikkelig urettferdig er det. Og jævlig vondt. Tårene er som en kran som ble åpnet nå, klarer ikke stoppe.I know...
Det er ett helvete og føles jæskla urettferdig og vondt! Det er få som forstår hva vi går gjennom mnd etter mnd..
Du er heldig som har fryseforsøk da. Det er mye lettere sånn fysisk ihvertfall med mindre medisiner og hormoner.
Ja skikkelig urettferdig er det. Og jævlig vondt. Tårene er som en kran som ble åpnet nå, klarer ikke stoppe.
Får håpe det gir bedre resultat på fryseforsøket.
Håper du har rett angående eskimoene <3 Får nå må det virkelig bli vår tur snartDet er lov å gråte. Det er lov å legge seg under teppet og spise is og deppe. Det er lov å føle på smerten og sinnet. Heldigvis er vi kvinner bygget veldig bra, og vi kommer oss gjennom både ild og vann. Vi må bare få lov å kjenne på følelsene når de er der.
Jeg har stor tro på fryseforsøk. Skal igang med det selv også. Blir nok en liten eskimobaby på både deg og meg![]()