IVF dagbok

12 dpo
Dette er virkelig ikke bra for psyken . Jeg blir helt tullete av disse testene. Streken på morgenen i dag, har vel vært den sterkeste til nå på morgen urin. men fremdeles så svak at den ikke kommer med så godt på bilde. etter at den tørket så synes den fremdeles, men ikke så godt. jeg blir helt sprø.
puppene har blitt mye mindre ømme for hver dag nå også. så får vel ta det som et tegn på at dette er en kjemisk graviditet.
Trappet ned på lutinus med to om dagen, siden jeg ikke gidder å hente ut en ny pakke om dette skulle ende med mensen.
jeg kjenner ingenting av noe som kan minne om graviditet heller. kanskje litt stikking i livmor av og til og bitte litt murring. men det er så lite. og det er typiske dpo symptomer hos meg uansett. trettheten har også gått så vidt over. jeg er ikke like trøtt lenger. og ikke er jeg hummørsyk heller. eller jo det er jeg, men det er pga disse testene som aldri viser en tydelig strek.
Men det er jo hcg i kroppen, ellers ville ikke disse strekene kommet opp.

Håper ikke tr drøyer så lenge med å komme, så jeg kan bli med på fryseforsøk i september. Får håpe på bedre lykke da.

I dag er mannen dratt på tur , så mini og jeg er alene hjemme til i morgen. så nå får jeg legge dette her til side og gjøre så vi får en fin dag sammen :)

Da har jeg begynt å spotte. så da gikk dette forsøket rett i dass, akkurat som forventet. :( :( :(
Kan vel ikke være festeblødning på ruge dag 10, eller? har ikke vondt og det er bare litt som kommer, er mest rosa . kanskje såre slimhinner.
uff nei mage følelsen sier noe annet.

Da har jeg begynt å spotte. så da gikk dette forsøket rett i dass, akkurat som forventet. :( :( :(
Kan vel ikke være festeblødning på ruge dag 10, eller? har ikke vondt og det er bare litt som kommer, er mest rosa . kanskje såre slimhinner.
uff nei mage følelsen sier noe annet.

Festeblødning kan skje alt fra 2 til 11 dager etter at egget er befruktet :) Fortsatt håp <3

http://altformamma.no/artikler/463/article/item

Takk for link. Har aldri hatt noen feste blødning. Og så fort jeg ser blod så tenker jeg at det er mensen som dukker opp.

Men det har så og si stoppet helt opp. Er bittelitt rosa som kommer inni mellom.
Kan du kanskje kjenne forsiktig på livmortappen om den er åpen eller lukket da..?

13 dpo. ruge dag 11.

Da stemte det med magefølelsen. blødningen har begynt å ta seg opp. så da var nok ikke dette noe annet enn kjemisk.Dritt altså.
Jeg som hadde så stor tro på første forsøk.
HAr bestemt meg for å ta ferdig fryse forsøkene, blir det ikke noe av det. så blir det heller ingen flere forsøk. og ingen flere barn på oss :(
Så nå skal jeg trekke meg ut av forumet igjen ta meg en laaang pause. for nå traff jeg virkelig kjellergulvet hardt.

13 dpo. ruge dag 11.

Da stemte det med magefølelsen. blødningen har begynt å ta seg opp. så da var nok ikke dette noe annet enn kjemisk.Dritt altså.
Jeg som hadde så stor tro på første forsøk.
HAr bestemt meg for å ta ferdig fryse forsøkene, blir det ikke noe av det. så blir det heller ingen flere forsøk. og ingen flere barn på oss :(
Så nå skal jeg trekke meg ut av forumet igjen ta meg en laaang pause. for nå traff jeg virkelig kjellergulvet hardt.

Dette var utrolig trist å lese... :(
Føler virkelig med deg og håper på bedre lykke med fryseforsøkene. Det er tøft å være i prøverørs-karusellen :(

Dette var utrolig trist å lese... :(
Føler virkelig med deg og håper på bedre lykke med fryseforsøkene. Det er tøft å være i prøverørs-karusellen :(
Det er virkelig ikke noe lette greier nei. er et helvete. lever så av håp og forventninger. så den fallhøyden blir virkelig høy.
Selv om man er forbredt på negativt forsøk så er det like jævlig vondt for det.

Det er virkelig ikke noe lette greier nei. er et helvete. lever så av håp og forventninger. så den fallhøyden blir virkelig høy.
Selv om man er forbredt på negativt forsøk så er det like jævlig vondt for det.

I know... :(
Det er ett helvete og føles jæskla urettferdig og vondt! Det er få som forstår hva vi går gjennom mnd etter mnd.. :(

Du er heldig som har fryseforsøk da. Det er mye lettere sånn fysisk ihvertfall med mindre medisiner og hormoner.

I know... :(
Det er ett helvete og føles jæskla urettferdig og vondt! Det er få som forstår hva vi går gjennom mnd etter mnd.. :(

Du er heldig som har fryseforsøk da. Det er mye lettere sånn fysisk ihvertfall med mindre medisiner og hormoner.
Ja skikkelig urettferdig er det. Og jævlig vondt. Tårene er som en kran som ble åpnet nå, klarer ikke stoppe.
Får håpe det gir bedre resultat på fryseforsøket.

Ja skikkelig urettferdig er det. Og jævlig vondt. Tårene er som en kran som ble åpnet nå, klarer ikke stoppe.
Får håpe det gir bedre resultat på fryseforsøket.

Det er lov å gråte. Det er lov å legge seg under teppet og spise is og deppe. Det er lov å føle på smerten og sinnet. Heldigvis er vi kvinner bygget veldig bra, og vi kommer oss gjennom både ild og vann. Vi må bare få lov å kjenne på følelsene når de er der.

Jeg har stor tro på fryseforsøk. Skal igang med det selv også. Blir nok en liten eskimobaby på både deg og meg ;)

Det er lov å gråte. Det er lov å legge seg under teppet og spise is og deppe. Det er lov å føle på smerten og sinnet. Heldigvis er vi kvinner bygget veldig bra, og vi kommer oss gjennom både ild og vann. Vi må bare få lov å kjenne på følelsene når de er der.

Jeg har stor tro på fryseforsøk. Skal igang med det selv også. Blir nok en liten eskimobaby på både deg og meg ;)
Håper du har rett angående eskimoene <3 Får nå må det virkelig bli vår tur snart :)

❤️❤️❤️

Trist å høre at det gikk sånn denne gangen Bina!

Jeg hadde også kjemisk på første ferskforsøk, og null tro på fryseforsøket. Men nå sitter jeg på sykehuset og venter på at eskimoen skal bli født! Det er håp!
❤️

Ta vare på deg selv! ❤️

Takk for klemmer og gode ord. går bedre nå. fått synket inn litt, og er klar for en ny runde med fryseforsøk. så nå må jeg bare vente til ullevål åpner igjen så jeg får meldt inn det negative forsøket. og høre når jeg kan forvente fryseforsøk. håper det er plass i aug/sept som de sa ved innsett.

Sendte melding til mamma om dette. kjenner jeg blir så skuffa over henne. eneste hun svarer meg er OK! Ikke helt forventet det svaret der akkurat. hadde liksom regnet med at hun skulle ha noe mer å si, ett trøstende ord. eller at hun faktisk kanskje ringte meg tilbake.
nei nå ble jeg ordentlig skuffa og lei meg.

Sender deg en god klem, Bina ❤ Det er helt jævelig når det ikke går. Man går gjennom så utrolig mye, og så får man absolutt ingenting igjen for det. Skikkelig urettferdig. Håper det går bedre med fryseforsøk ❤ Jeg måtte vente én syklus før jeg kunne sette inn fryseegg, men håper du kanskje får satt inn med en gang. De har jo tydeligvis endra seg på andre ting, så hvorfor ikke det :P God klem til deg!

Back
Topp