Ivf barn i desember

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Etter 4 år med prøving og 2 år med IVF er jeg endelig gravid, (6+2) og har mange tanker og følelser om prosessen nå. Når skal jeg tørre og håpe på at det går bra? Hva hvis det ikke går bra nå?
Er det andre ivf’ere i desembertråden? Hva slags oppfølging kan vi evt forvente videre?

Gratulerer med spiren :)

Ivf 9+0 i dag. Vi fikk tul fra klinikken. Ellers er det over i standard svangerskapsomsorg.

Gratulerer så mye:)
Snart 2 år med ivf her også. Snart 7år prøving til sammen på søsken. 5+0 i dag så får håpe det går bra. Jeg blir henvist til tidlig ul av klinikken i uke 7. Tror ikke det blir mere oppfølging etter det.

Gratulerer så mye:)
Snart 2 år med ivf her også. Snart 7år prøving til sammen på søsken. 5+0 i dag så får håpe det går bra. Jeg blir henvist til tidlig ul av klinikken i uke 7. Tror ikke det blir mere oppfølging etter det.
Gratulerer til deg og håper spiren klorer seg fast!

Etter 4 år med prøving og 2 år med IVF er jeg endelig gravid, (6+2) og har mange tanker og følelser om prosessen nå. Når skal jeg tørre og håpe på at det går bra? Hva hvis det ikke går bra nå?
Er det andre ivf’ere i desembertråden? Hva slags oppfølging kan vi evt forvente videre?
Gratulerer så mye! Etter så lang vei er det vanskelig å tro på dette og tenke at det kommer til å gå bra. Har selv prøvd i 3,5 år og har 5 IVF i løpet av hele 2018 og dette året før den endelig satt. Jeg prøver å fortelle meg selv at dette skal gå bra, ingenting som tilsier noe annet. Men det er ikke så lett å tro på! Først og fremst er jeg livredd for å måtte gå gjennom IVF enda en gang. Håper vi kommer i mål nå. Jeg var på TUL i går, ellers er det vanlig oppfølging.

Jeg hadde ivf med nr 2 i huset og hadde da UL hver uke fra uke 4 tom uke 16..Ble overstimulert så magen så ut som den skulle eksplodere med enorme eggstokker og cyster:banghead:

Ivf her! Får tidlig ultralyd 7+5. Ellers aner jeg ikke om oppfølgingen/prosessen blir noe annerledes. Jeg er 4+6 idag.

Ivf her også. 7+5 i dag, og var på tu da jeg var 7+0. Dette er min første graviditet, og fryseforsøk i tillegg, så gynekologen min mente på at det viktigste var at jeg ikke gikk rundt og var bekymret, så jeg fikk velge selv hos min gynekolog når jeg skal ha neste ultralyd, og hvor mange/ofte fremover. Så jeg er kjempefornøyd med oppfølgingen :happy:

Ivf her også. 7+5 i dag, og var på tu da jeg var 7+0. Dette er min første graviditet, og fryseforsøk i tillegg, så gynekologen min mente på at det viktigste var at jeg ikke gikk rundt og var bekymret, så jeg fikk velge selv hos min gynekolog når jeg skal ha neste ultralyd, og hvor mange/ofte fremover. Så jeg er kjempefornøyd med oppfølgingen :happy:
Gratulerer til deg og! xsmile9Jeg skal på tu på fredag og kjenner litt på at denne uka er litt sånn briste eller bære. Siden jeg er 38 blir det fosterdiagnostikk i uke 11-13 også så vet jeg skal ha ul da og. Kommer nok til å sjekke innom før oul uke 18 hos privat gynekolog hvis fredagen blir suksess :)

IVF barn i Desember nr 2 for meg (fikk 2017 og) og er redd for veien videre. Mistet i Januar(9+3) og stoler ikke på så mye kjenner jeg. Men, det er enklere å bruke mindre energi på å grue seg enn å glede seg så jeg velger å gjøre det, men samtidig er jeg realist. Jeg får TUL uke 7 av sykehuset men og UL hver uke av min gyn pga tidligere 2 stk MA. Så fra uke 7-12/13 blir det hver uke.

Gratulerer! :) Håper det holder helt til termin og er uten komplikasjoner, og at alle bekymringer ikke blir noenting av. :)

Tok en ny test idag... sterk og fin strek! Legger ved bilde av første testen (med lilla topp) og siste testen fra idag. Første testen var på 4 uker, andre idag er på 5+4

Vedlegg

• B28C8562-D443-4C60-8D62-FD09DDD0E2F5.jpeg
    B28C8562-D443-4C60-8D62-FD09DDD0E2F5.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 10
  • 63AB920F-67EE-44B6-92D9-F950B407D975.jpeg
    63AB920F-67EE-44B6-92D9-F950B407D975.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 10
Gratulerer til deg og! xsmile9Jeg skal på tu på fredag og kjenner litt på at denne uka er litt sånn briste eller bære. Siden jeg er 38 blir det fosterdiagnostikk i uke 11-13 også så vet jeg skal ha ul da og. Kommer nok til å sjekke innom før oul uke 18 hos privat gynekolog hvis fredagen blir suksess :)

Masse lykke til :Heartred:Heartred:Heartred

Da jeg gikk på do i går kveld var det lys lys rosa på papiret, sammen med litt crinonerester (skal ta crinone til 10 + 6) og jeg kjenner på at jeg stresser veldig nå. Sovet 3 timer i natt og våknet gjennomsvett. Ingen tegn til blod hverken før eller siden og jeg vet at dette mest sannsynlig er ingenting, men kroppen freaker litt ut nå. Noen fler som har opplevd dette?

Da jeg gikk på do i går kveld var det lys lys rosa på papiret, sammen med litt crinonerester (skal ta crinone til 10 + 6) og jeg kjenner på at jeg stresser veldig nå. Sovet 3 timer i natt og våknet gjennomsvett. Ingen tegn til blod hverken før eller siden og jeg vet at dette mest sannsynlig er ingenting, men kroppen freaker litt ut nå. Noen fler som har opplevd dette?
Jeg hadde selv litt rosa i går ettermiddag, ved ett dobesøk. Ble helt svett og hjertebank der og da, men etterhvert som det ikke kom noe mer er jeg roligere. Sluttet på progesteron for ei uke siden. Men kjenner at slimhinner er såre likevel så tipper det kommer av det, når det gjelder deg også. Det er så vanlig dette og helt sikkert ikke noe farlig så vi må ha troen på dette. Men pga lang vei blir man jo redd.

Back
Topp