Assistert-jentene

Ja jeg:) Er på tredje forsøket og er i dag 6+1:happy093
 
Gratulerer :D
 
Sniker litt her etter justert termindato. Var aldri medlem av assistertgruppa her inne, men ble gravid med icsi, 1. Fryseforsøk.
 
Sniker litt her inne selv. Gravid etter 5 IVF. Håper bare det varer.
 
Jeg! 4+1 i dag... håper alt skal gå bra ❤ IVF. Har hatt 1 ferskforsøk og ble gravid nå - 4. fryseforsøk..
 
Last edited:
Ja :shy: 5+4 i dag. IVF. Mitt andre forsøk, men første frys. :) så håper virkelig alt blir å gå bra :oops:
 
Ja, hører til assistert. Så gøy med flere av oss :happy:
 
Ja veldig koselig :)
Går det bra med dere? Hvilke medisiner bruker dere nå og hvor lenge skal dere gå på de? :)
Selv skal jeg stå på Progynova og Cyclogest frem til uke 12 :)
 
Naturlig syklus for min del. Brukte lutinus til testdag så sluttet jeg. Progestetonstøtten var bare just in case. Klinikken sa at det var vanskelig å vite helt sikkert hvem som burde ha støtte så de anbefalte lutinus til alle i naturlig syklus frem til testdato.

Kjenner på at det var godt å slippe progestetonstøtten frem til uke 10 eller hva det nå var.
 
IVF her! Første forsøk, ferskforsøk. Ligger 3 til på fryseren, men håper at spiren klamrer seg fast :happy:
4+1 idag. Vi var prøvere i rett over to år før vi begynte med IVF, så har ventet lenge nå...
 
Ja veldig koselig :)
Går det bra med dere? Hvilke medisiner bruker dere nå og hvor lenge skal dere gå på de? :)
Selv skal jeg stå på Progynova og Cyclogest frem til uke 12 :)
Her går alt bra, ser det hvertfall ut som. 7+2 I dag og TUL om to dager. Jeg hadde ferskforsøk og fikk beskjed om å slutte på Cyclogest da jeg ringte inn positiv test 14 dager etter innsett. Men jeg tør ikke helt å slutte så jeg tar nå en Cyclogest før jeg legger meg. Men er jo litt lei av den så vurderer å slutte nå. De sier at den ikke trengs lengre. Ellers trapper jeg ned Prednisolon nå som jeg også har som støtte.
 
Her går alt bra, ser det hvertfall ut som. 7+2 I dag og TUL om to dager. Jeg hadde ferskforsøk og fikk beskjed om å slutte på Cyclogest da jeg ringte inn positiv test 14 dager etter innsett. Men jeg tør ikke helt å slutte så jeg tar nå en Cyclogest før jeg legger meg. Men er jo litt lei av den så vurderer å slutte nå. De sier at den ikke trengs lengre. Ellers trapper jeg ned Prednisolon nå som jeg også har som støtte.
Så bra, det blir spennende med tul. Jeg var på tul 7+0 tror jeg pga blødninger og hjertet slo, bønna var 6mm.
Titta i papirene nå, skal fortsette til 10+0 og ikke 12 som jeg trodde. Faktisk bare 10 dager igjen..
Bestilte tre nye pakker Cyclogest igår, herregud:joyful:
 
IVF på 2 forsøk! Overstimulert så ble fryseforsøk på første. Deretter et avbrutt forsøk. Ble overstimulert på 2 forsøk, men fikk sette inn (ferskforsøk) og fikk 2 på frys ⛄️ . Jeg fortsetter kun på metformin. Er i dag 5+3 og skal ha ultralyd på 7+3 Dette er altfor spennende! Dette er mitt første svar på forumet så håper jeg gjør dette riktig
 
Ja veldig koselig :)
Går det bra med dere? Hvilke medisiner bruker dere nå og hvor lenge skal dere gå på de? :)
Selv skal jeg stå på Progynova og Cyclogest frem til uke 12 :)
Skal ikke gå på noe mer jeg. Hvorfor skal du bruke de ?
 
IVF på 2 forsøk! Overstimulert så ble fryseforsøk på første. Deretter et avbrutt forsøk. Ble overstimulert på 2 forsøk, men fikk sette inn (ferskforsøk) og fikk 2 på frys ⛄️ . Jeg fortsetter kun på metformin. Er i dag 5+3 og skal ha ultralyd på 7+3 Dette er altfor spennende! Dette er mitt første svar på forumet så håper jeg gjør dette riktig
Så spennende! Velkommen hit og gratulerer. Så deilig med noen på frys. Fikk selv 3 på frys dette forsøket.
 
Back
Topp