Ivf-baby

Eskimo her også, ble så sinnsykt overstimulert, så de turte ikke å sette inn. Veldig glad for det nå, for jeg ble steindårlig[emoji32] satt på første, så vi har tre klumper til i fryseren[emoji4]

Eskimo her også, ble så sinnsykt overstimulert, så de turte ikke å sette inn. Veldig glad for det nå, for jeg ble steindårlig[emoji32] satt på første, så vi har tre klumper til i fryseren[emoji4]

Huff, overstimulering er noe herk! Er derfor det ble eskimo her også. Hadde du naturlig syklus nå? Hvor mange fikk du ut den runden med overstimulering? Jeg klarte å klekke hele 27 egg, men bare 3 var gode nok til frys på dag 3. Så det ble ikke blasto engang, og jeg hadde liten tro på eskimoene - men den sitter foreløpig:love7 Har to igjen til (forhåpentligvis) søskenforsøk.

Eskimo her også av ulike grunner (kan heller fortelle om det senere på skjult forum [emoji85]).
Men satt på første oppsett. Så nå har vi to til på frys [emoji4]

Huff, overstimulering er noe herk! Er derfor det ble eskimo her også. Hadde du naturlig syklus nå? Hvor mange fikk du ut den runden med overstimulering? Jeg klarte å klekke hele 27 egg, men bare 3 var gode nok til frys på dag 3. Så det ble ikke blasto engang, og jeg hadde liten tro på eskimoene - men den sitter foreløpig:love7 Har to igjen til (forhåpentligvis) søskenforsøk.

27?!?![emoji15][emoji15] shait!!!!
Fikk ut 19, hvorav 13 ble befruktet. Dyrket alle til blasto, men frøs bare ned de fire beste[emoji4] gikk på Progynova 3 uker og Lutinus 1 uke før innsett, fortsetter på begge til uke 12

Ivf her også, satt på første forsøk. Frys på grunn av fare for overstimulering. Fikk ut 21 egg, hvorav 5 ble fryst ved blastocyst stadiet. 4 igjen til ( forhåpentligvis) søskenforsøk

Back
Topp