Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi (hadde faktisk tenkt til å lage en lik tråd selv, for så det var endel andre her inne).
Men vi hadde ICSI - men det vet jo nesten ingen hva er hvis man sier det [emoji6]
Eskimo her også, ble så sinnsykt overstimulert, så de turte ikke å sette inn. Veldig glad for det nå, for jeg ble steindårlig[emoji32] satt på første, så vi har tre klumper til i fryseren[emoji4]
Har to igjen til (forhåpentligvis) søskenforsøk.Eskimo her også av ulike grunner (kan heller fortelle om det senere på skjult forum [emoji85]).
Men satt på første oppsett. Så nå har vi to til på frys [emoji4]

Huff, overstimulering er noe herk! Er derfor det ble eskimo her også. Hadde du naturlig syklus nå? Hvor mange fikk du ut den runden med overstimulering? Jeg klarte å klekke hele 27 egg, men bare 3 var gode nok til frys på dag 3. Så det ble ikke blasto engang, og jeg hadde liten tro på eskimoene - men den sitter foreløpigHar to igjen til (forhåpentligvis) søskenforsøk.
Kanskje et litt teit spørsmål, men hvordan har dere regnet termindatoen?[emoji5]