Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har ikke delt det. Om vi deler blir det ikke før om en stund, har egentlig lyst til å legge det ut 1 april.. Hehe..
HeheÅh, det var en god ide! Jeg har et bilde som jeg har lyst til å legge ut på Facebook rett og slett fordi vi bor så langt unna venner og familie, men jeg har ikke fått meg til å gjøre det enda for det er så skummelt. Kommer ikke til å dele bilder av den lille på Facebook senere, kanskje et bilde når h*n er født, men det er det. Men, man vet jo aldri hvordan man blir så skal ikke være for bastant![]()
Gjør detHar ikke delt det. Om vi deler blir det ikke før om en stund, har egentlig lyst til å legge det ut 1 april.. Hehe..
Nå har jeg ikke fått oul før 14.04Gjør det! Var det som var tanken min også, men sånn ble det ikke. Ting sprer seg så raskt her også, best å komme litt i forvegen selv
![]()
Ah :/ Går jo an å legge ut bilde fra tidlig ul om dere har vært?Nå har jeg ikke fått oul før 14.04så får vente og se hva vi gjør
![]()