Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke delt det. Om vi deler blir det ikke før om en stund, har egentlig lyst til å legge det ut 1 april.. Hehe..
Hehe sist repostet jeg ul bilde av snuppa, ingen som gikk på det var heller ikke gravid da.. hadde vært kult få litt blandede kommentarer hvor noen gratulerer (er jo en del som allerede vet det) og noen som tror det er tullÅh, det var en god ide! Jeg har et bilde som jeg har lyst til å legge ut på Facebook rett og slett fordi vi bor så langt unna venner og familie, men jeg har ikke fått meg til å gjøre det enda for det er så skummelt. Kommer ikke til å dele bilder av den lille på Facebook senere, kanskje et bilde når h*n er født, men det er det. Men, man vet jo aldri hvordan man blir så skal ikke være for bastant
Gjør det ! Var det som var tanken min også, men sånn ble det ikke. Ting sprer seg så raskt her også, best å komme litt i forvegen selvHar ikke delt det. Om vi deler blir det ikke før om en stund, har egentlig lyst til å legge det ut 1 april.. Hehe..
Nå har jeg ikke fått oul før 14.04 så får vente og se hva vi gjørGjør det ! Var det som var tanken min også, men sånn ble det ikke. Ting sprer seg så raskt her også, best å komme litt i forvegen selv
Ah :/ Går jo an å legge ut bilde fra tidlig ul om dere har vært?Nå har jeg ikke fått oul før 14.04 så får vente og se hva vi gjør