It's official!

Hemmeligem

Flørter med forumet
Jeg er flittig på sosiale medier, jeg blogger og jeg kommer fra en liten plass der rykter raskt sprer seg! Det har vert vanSkelig å late som ingenting og jeg vil så gjerne dele det selv! Derfor valgte vi å dele det på Facebook i dag! Og for en befrielse å få katta ut av sekken :)

Flere som har delt?

ImageUploadedByBV Forum1425236114.996559.jpg

Det ble fortalt forran små barneører i dag, så regner med at det er offentlig ganske snart... har ikke lyst til å dele det på sosiale medier, så blir nok at folk får vite det etterhvert :)

Jeg har fb, men er litt sånn antisosiale medier, så kjenner ikke noe behov for å dele det der med det første . Men hvis ul i morgen går greit så blir det offisielt. Barna våre har vært så flinke at de har holdt det skjult 1 mnd nå :Heartred

Ikke delt på Facebook, men har fortalt det på begge jobbene nå, og til noen få venner. :) Er i uke 13 nå.

Fortalte familie på torsdag, Nære venner og kolleger fikk vite på fredag. Kommer ikke til å dele på sosiale medier på veldig lenge. Med det var godt å "komme ut"... ikke minst å slippe ut magen.. ;)

Har fortalt nærmeste familie (foreldre, søsken og besteforeldre), sjefene våres, ett vennepar (som skjønte det på oss) og jeg har fortalt det til de jeg jobber sammen med på samme trinn på skolen. Skal på ultralyd på fredag, og hvis alt er bra da blir det offisielt :) Tror samboer har lyst til å dele det på facebook, og om han vil det skal han få gjøre det:)

Har ikke delt det. Om vi deler blir det ikke før om en stund, har egentlig lyst til å legge det ut 1 april.. Hehe..

Har ikke delt det. Om vi deler blir det ikke før om en stund, har egentlig lyst til å legge det ut 1 april.. Hehe..

Åh, det var en god ide! Jeg har et bilde som jeg har lyst til å legge ut på Facebook rett og slett fordi vi bor så langt unna venner og familie, men jeg har ikke fått meg til å gjøre det enda for det er så skummelt. Kommer ikke til å dele bilder av den lille på Facebook senere, kanskje et bilde når h*n er født, men det er det. Men, man vet jo aldri hvordan man blir så skal ikke være for bastant ;)

Ikke delt på sosiale medier, men foreldre og søsken + noen nære venner har fått hørt nyheten :-) vil høre hjertelyd, eller vente til oul før fler får vite det :-)

Åh, det var en god ide! Jeg har et bilde som jeg har lyst til å legge ut på Facebook rett og slett fordi vi bor så langt unna venner og familie, men jeg har ikke fått meg til å gjøre det enda for det er så skummelt. Kommer ikke til å dele bilder av den lille på Facebook senere, kanskje et bilde når h*n er født, men det er det. Men, man vet jo aldri hvordan man blir så skal ikke være for bastant ;)
Hehe :) sist repostet jeg ul bilde av snuppa, ingen som gikk på det :p var heller ikke gravid da.. :p hadde vært kult få litt blandede kommentarer hvor noen gratulerer (er jo en del som allerede vet det) og noen som tror det er tull :p

Gjør det :D ! Var det som var tanken min også, men sånn ble det ikke. Ting sprer seg så raskt her også, best å komme litt i forvegen selv :)

Vi la det ut på fb her en dagen :) men ble bare ul bildet da med mangel på no mer kreativt :p

Back
Topp