Er ikke godt nok tydeligvis

Skal tenke på hvordan jeg skal løse dette her. Prevensjon(annet enn kondom) er uaktuelt i hvert fall, med mindre det finnes noe som får bort plagene mine mens jeg går på det. Kan få fastlegen min til å sende henvisning til en annen hudlege også sikkert

Hudlegen jeg var hos ga meg ny resept på tetralysal. Det har jeg gått på fra mai 2021 til mars 2022. Fastlegen skrev ikke ut mer fordi hun så at jeg hadde gått på det for lenge…

Er ikke sikkert hudlegen skjønte at jeg har gått på det så lenge heller. Jeg forklarte det 3 ganger. Han spurte to av gangene, men det virket ikke ut som han skjønte det.. Var ikke noe hyggelig å være der. Han lyttet ikke til meg og kvisehistorikken min. Han tok tak i hakepartiet/kjevebenet mitt og snudde hodet mitt
voldsomt hit og dit i alle slags vinkler og retninger for å se på kvisene mine på haka

Var ikke forberedt på at han skulle være hardhendt. Men nå snakker jeg meg bort egentlig

Tenkte at jeg skulle starte iso-behandling i dag og at jeg muligens var kvisefri innen jul.. skikkelig kjipt