irriterte!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Uten at jeg har skjønt hele greien, så tror jeg jeg har skjønt såpass som at dere drikker alkohol, og det har du strengt tatt ikke lov til.

hæ?

ORIGINAL: betsy82

Uten at jeg har skjønt hele greien, så tror jeg jeg har skjønt såpass som at dere drikker alkohol, og det har du strengt tatt ikke lov til.

hæ?

48 timer etter trafikkuhell, eller er det 24? Man har i alle fall ikke lov å drikke alkohol den første tiden etter trafikkuhell.

ORIGINAL: betsy82

hæ?

48 timer etter trafikkuhell, eller er det 24? Man har i alle fall ikke lov å drikke alkohol den første tiden etter trafikkuhell.

hun drakk jo ikke da,men skulle kjøre en venninne på fest!!

godt det gikk bra med deg :) huff det må ha vært en ekkel opplevelse.

Og herregud for noen tragiske kommentarer. vist du ikke skjønner det som står så :IKEE GIDD Å SKRIV Æ GETT!!

ORIGINAL: gullungenmin

Og herregud for noen tragiske kommentarer. vist du ikke skjønner det som står så :IKEE GIDD Å SKRIV Æ GETT!!

Hvorfor skal man ikke si fra når folk skriver som om de skal fremstille fylleprat skriftlig? Det er sikkert interessant for HI å bli tatt seriøst i innleggene sine, og hun har fått mange gode råd her som hun kan ta med seg videre. Jeg vil heller si at hvis man ikke kan skrive så folk forstår det, så ikee gidd å skriv æ gett.

herregud,må eg bare sei.

dokker som isje fatte dette kan jo bare la ver og skrive inn.har isje bedt dokker om å kommentere dette.

dokker som vise omtanke: takk for d:)

du som trodde eg hadde drukket: har du lest dette i d heile tatt???istedefor og lese mellom lignende.

ORIGINAL: ellenk123

herregud,må eg bare sei.

dokker som isje fatte dette kan jo bare la ver og skrive inn.har isje bedt dokker om å kommentere dette.

dokker som vise omtanke: takk for d:)

du som trodde eg hadde drukket: har du lest dette i d heile tatt???istedefor og lese mellom lignende.

ja, jeg har det. Og min familie er fra Rogaland. Og jeg forsøkte faktisk å forstå. Men, manglende tegnsetting, manglende stor forbokstav, lite flyt og sammenheng i teksten, direkte tale uten hermetegn og dialekt gjorde det ekstremt vanskelig! Og jeg er lærer på barneskolen og er vant til å måtte tolke meg til mye!

At du ikke takler at jeg har lest feil, du skjønner ikke at venninnen din sin reaksjon er faktisk det, bare en reaksjon på at hun syntes det var ekkelt, og du skjønner ikke at jeg forsøkte å gi deg et velmenende råd, gjør meg bare enda mer oppgitt over situasjonen. Og DU sier herregud! Right back at you!

Back
Topp