irriterte!!!!!!!!!!!

her ska eg få ud at eg e irriterte så begynner folk å klage over dialekt.vet isje folk at når du skriver ned någe i frustasjon så skriver du på måten du snakker.

men takker for de som sendte en tanke:)

hu venninna mi som var md hadde isje drukket,men sko drikke.

men som någen seie så e d jo bra at d gekk bra og ingen skade skjedd heldigvis.e jo veldig gla for at hu lille isje var md i bilen.

du som lurte på an md bilen: ja,an stod på en bussholdeplass litt bortforbi og har lagt seg bak mg da eg kjørte utfor.istedefor å komme bort og spør om me trengerhjelp.hadde vel et håp at politi sko gi an en belønning.jaja.mange rare mennesker i denne verden.

ORIGINAL: Kattekvinnen

Dialekt, forforkortelser, tett tekst og ingen avsnitt gjorde dette til svært vanskelig lesing [&o]

Men til saken, ganske umoden venninne du har... Hun burde vel kanskje lære seg å vise litt mere omtanke for andre.

Enig. Men HI er sikkert ikke så moden selv heller, språket tatt i betraktning.

ORIGINAL: ellenk123

her ska eg få ud at eg e irriterte så begynner folk å klage over dialekt.vet isje folk at når du skriver ned någe i frustasjon så skriver du på måten du snakker.

men takker for de som sendte en tanke:)

hu venninna mi som var md hadde isje drukket,men sko drikke.

men som någen seie så e d jo bra at d gekk bra og ingen skade skjedd heldigvis.e jo veldig gla for at hu lille isje var md i bilen.

du som lurte på an md bilen: ja,an stod på en bussholdeplass litt bortforbi og har lagt seg bak mg da eg kjørte utfor.istedefor å komme bort og spør om me trengerhjelp.hadde vel et håp at politi sko gi an en belønning.jaja.mange rare mennesker i denne verden.

Det gjelder nok ikke folk flest, i alle fall ikke på et forum.

Bryr meg egentlig ikke så sterkt om hvordan du skriver, men er glad det gikk bra med dere til tross for at det sikkert var veldig ubehagelig! Du får slappe av og prøve å nyte resten av kvelden[:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Da har jeg kommet meg gjennom her til slutt... Skjønner godt at det var ekkelt ja, og hun venninna di kunne godt ha brydd seg mer. Og alle vet vel at slikt kan skje, men fulle folk er fulle folk..

Vanskelig å lese dialekt uten avsnitt ja [&:]

Men det var nå bra at det gikk bra med dere! Synes egentlig du overreagerer litt jeg, venninna di kunne da ikke vite at du skulle bli så skjelven når alt gikk bra? (hadde hun kjørt selv så hadde hun nok blitt skjelven hun også, men denne gangen var det du som kjørte og hun har ikke opplevd noe sånt bak rattet tenker jeg) Og fulle folk spøker med sånt, det er ikke annet å vente.

Så du fikk skjelven, men du kom deg kjapt bak rattet igjen og alt er vel. Legg det bak deg i stedet for å gå og gnage på det. [:)]

Til dere som svarer med BARNSLIGE KOMMENTARER som egentlig kunne gått ut å lest en ny tråd: JEG KLARER FAKTISK Å LESE ALT UTEN AVSNITT OG SKJØNTE ALT! FAKTISK!![8D]

Til HI: Bra alt gikk bra! Kjempeekkelt å kjøre av veien!

Så de ikke skal gidde å ha mer moro med "deg"! Legg en morsom kommentar om det selv på FB status eller som kommentar hvis noen kommenterer det![;)]

Må nok melde pass, jeg greier ikke ta poenget når du skriver teksten så dårlig.
Mellomrom, avsnitt, punktum er gode stikkord.

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Kattekvinnen

Dialekt, forforkortelser, tett tekst og ingen avsnitt gjorde dette til svært vanskelig lesing [&o]

Men til saken, ganske umoden venninne du har... Hun burde vel kanskje lære seg å vise litt mere omtanke for andre.

Enig. Men HI er sikkert ikke så moden selv heller, språket tatt i betraktning.

Syns du var rimelig frekk nå, beklager. Hva i alle dager hadde det med saken å gjøre? Om noen oppfører seg umodent mot HI så er motargumentet "men HI er ikke moden heller fordi hun skriver dialekt"? [8|]

Hvorvidt hun er moden eller ikke hadde ingenting med saken å gjøre, og er iallefall ikke opp til deg å dømme.

Hadde ingen problem å lese det jeg [:)]

Men godt å høre det tross alt gikk bra, og er bare positivt at du kom deg bak rattet med en gang og.

Herlighet, var vel ikke noe problem å lese innlegget... Kanskje for noen med lese-og skrivevansker!! Og jeg er fra Nord-Norge[;)] Godt at det gikk bra med deg og bilen, venninna di skal du bare overse!

Litt vanskelig å lese, men om man gidder å konsentrere seg så går det nå fint.
Men ett lite tips til neste gang er jo kanskje å iallefall lage avsnitt[:)]

Over til saken, så skjønner jeg du skjelver litt ja. Slikt er ikke noe gøy.
Og jeg syns hun venninna di virker helt dust...

Men når det gjelder alkotest så syns jeg det er helt greit jeg, syns det er bedre at folk ringer en gang for mye en gang for lite[;)]

ORIGINAL: SofieHenriette

Herlighet, var vel ikke noe problem å lese innlegget... Kanskje for noen med lese-og skrivevansker!! Og jeg er fra Nord-Norge[;)] Godt at det gikk bra med deg og bilen, venninna di skal du bare overse!

enig, bare jeg er trønder[:D]

Uffda for en skummel opplevelse, ikke hør på hva hun venninnen din sa! Har hun ikke lappen hun kanskje? Siden hun tydeligvis ikke forstod hvorfor du reagerte som du gjorde..

Når det kommer til dette med politiet, så skal de faktisk rykke ut til slike ulykker, jeg tror jeg ville ringt politiet jeg også om noen kjørte i grøfta og "stakk" . Du vet, de som bar fått dette med seg kjenner jo ikke dere, og de trodde kanskje dere var noen som kjørte i fylla etc..

Herregud så mange unødvendige kommentarer!
Er det så slitsomt å lese, så er det vell bare å gå ut igjen og finn en tråd som er mere passende for deg? Er ikke bare hu venninna hennes som er barnslig...

Kjempe bra det gikk bra med dere, og håper du ikke blir redd for å kjøre på glatta igjen[:)]

oisann ikke kjekt.utrolig dumt av vennina di å gjøre noe sånt.jeg hadde våre pisse redde selv.får en gode trøste klem av meg

Å bråbremse på slikt føre er jo det dummeste en gjør! Dere var heldige som kom uskadet fra det.

Viktigste er jo at det faktisk gikk bra med dere! Fryktelig dårlig gjort av venninna di å ikke bry seg mer, hadde blitt like irritert som du!!

Også må jeg si at jeg kan virkelig ikke fatte at det skal vere så vanskelig å lese dette? Skjønte hvert eneste ord og hele sammenhengen, bruke litt logisk tenking om der er ord en ikke helt skjønner så er det ikke så vanskelig å få en sammenheng[;)] Og skulle det no vere såååå vanskelig å lese et lite innlegg som dette så er det ikke verre enn å gå utav tråden igjen

Uten at jeg har skjønt hele greien, så tror jeg jeg har skjønt såpass som at dere drikker alkohol, og det har du strengt tatt ikke lov til.

Back
Topp