irriterte!!!!!!!!!!!

ellenk123

Andre møte med forumet
må bare få ud dette og satse på d hjelper.
mg og "bestevenninna" mi var på vei hjemover fra juleshopping da me blei møtt md bil imot og løse snø som hadde lagt seg i veibanen.følte bilen imot kom nærme,så eg som kjørte valgte og bråstoppe.d ender jo md at me ender i krøfta på andre kjøreretning siå og ned skråningen der(bilen som hadde kjørt der,hadde passert heldigvis).får isje te og bremse og plutselig står me fast der i snøen.når me går ud av bilen så begynner hu og ringe t de hu ska drikka md i kveld at hu blir forsinket pga eg kjørte utfor og småler.kjenner eg blei utrolig skuffa at hu isje kom bort og spurte om d gekk bra.heldigvis skjedde d jo ingenting md oss,men allikevel.bilen og skjedde d ingenting md heller.heldigvis stoppe en mann md lastebil og spør om me trenger hjelp el skyss.eg takke ja t hjelpen,ville jo ha md mg bilen.men lastebilmannen hadde isje någe å dra bilen md.isje mange biler som stoppe og spør om me trenger mer hjelp.men så stoppe en polak om me trenger hjelp,an hadde heldigvis sleppetau.de prøvde å dra opp bilen,mens eg rygga.gekk isje så godt og følte bilen ville dette på siå.men heldigvis e disse mennene sterke så de fekk dytta mg t fotgjenerstien som e ved siden av krøfta.så d gekk jo godt md alle mann:) da me var nesten fremme hos hu,så stoppe en bil bak oss og komme bort og ber mg om å stå her for politi var på vei.politi hallo?d hadde jo isje skjedd en ulykke md andre kjøretøy.politi kommer frem og ber om førekort,vognkort,promilleskjekk,spør kor me har vert osv.grunnen t de kom var for an som hadde tipsa de hadde trodd at d var promillekjøring.har isje folk hørt at ulykker kan skje på glatta?
men toppen over ièn da eg ska kjøre igjen,så begynner eg å få tårer og blir småleie mg.veninna mi bryr seg nesten isje og seie d gekk jo bra.men hu synes d var litt kult og,herregud heile mg var jo sjelven.kjenner at eg blir irriterte over at hu isje brydde seg mer.spelle tøffe,men hu var isje mye d da krøfta nærmet seg.
da me omsider kommer t der hu venninna mi ska drikka,så har hu jo fortalt d t omtrent alle der at eg havna utforbi,og eg kjente isje folka engang.alle begynte kan du faen isje kjøre bil,har du isje hatt glattkjøring osv?
kjente at da eg kjørte hjemover fra der(tar 20min) så ville eg bare komme mg fortest mulig hjem og legge mg og prøve å glemme dette og hu.men d var jo løse snø her og.men eg kjørte veldig forsiktig og under grensa som e 80.gekk godt denne veien.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Kom så langt som til krøftå, men jeg må gi tapt. Jeg er ikke tolk.

samma her.. Ble for slitsomt å lese ja.. Noen avsnitt, samt bokmål hadde gjort seg!

Da har jeg kommet meg gjennom her til slutt... Skjønner godt at det var ekkelt ja, og hun venninna di kunne godt ha brydd seg mer. Og alle vet vel at slikt kan skje, men fulle folk er fulle folk..

jeg måtte lage meg noen avsnitt og da fikk jeg lest hele [:)]
så bra at alt gikk fint og at du er vel hjemme nå [:D]

Skjønner deg godt jeg.
Flott att det gikk bra med dere[:)]
Men utrolig teit gjort av veninnen din.... høres ut som hun er 14 år gammel[:-]
Og ja... ulykker skjer selv de beste på glatten[;)]

Huff, kan tro det var litt av en opplevelse.. så godt det gikk bra med dere da[:)]
Kan skjønne du blir frustrert når du får en sånn opplevelse og venninda de bare ikke bryr seg det granne..
Men flott at du kom deg trygt og godt hjem til slutt [:)]

Sender deg en klem jeg

Hufda..

kjedelig..men godt at det gikk bra til slutt... Og veninna di[:'(] sånn barnslig oppførsel, hun ville vel ha oppmerksomhet på festen ved å fortelle om storyen..

men se det positive faktisk:

Du er hjemme nå-og ingen skade har skjedd[:)]

Og istedenfor at folk sier: håper det gikk bra med deg...
såja,kritiserer de dialekta [:D][:D]

Jaja.ser at noen her sender deg gode ord da.Håper du føler deg bedre nå iallefall [:)]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Kom så langt som til krøftå, men jeg må gi tapt. Jeg er ikke tolk.

Uff... det er ikke kjekt... Men godt det gikk bra!

...og litt til reaksjonen til veninna di, som jeg skjønner går inn på deg og er kjip for deg. Men hun kom nok litt i sjokk selv, og har reagert med litt galgenhumor og det å le av hele greia. Ikke noe kjekt når folk reagerer sånn, men kan fortelle at moren til en veninne av meg var mer opptatt av at det stod bra til med hunden i bagasjerommet fremfor datteren som satt med brukken rygg og hodeskade i passasjersetet ved siden av seg, og moren var nesten uskadd, men i sjokk over å ha kjørt utfor.

Så syns du skal ta og snakke med henne i morgen, når ting har roet seg, bare si til henne at du trenger å prate, og at du ble lei deg for hennes reaksjon og at hun fortalte det til alle og enhver. Men at du kanskje forstår at hun ble litt i sjokk og hadde drukket og alt det der.
For, kan lett bli til at dere misster kontakten for hun blir redd for å ta kontakt med deg...

Jeg håper bare det går bra med deg nå og at du får til å sove i natt!

(og til all kritikken på dialekt så er jeg enig med de fleste, så ta det til deg og hold deg til noenlunde riktig norskskriving senere ;-)

huff, frekk venninne synes jeg! men bra at d gikk bra, og at d var noen hjelpsomme folk iallefall. du håndterte situasjonen så bra som du kunne.

var ei vanskelig dialekt for en trønder, men kom meg gjennom d jeg[:)]

Dialekt, forforkortelser, tett tekst og ingen avsnitt gjorde dette til svært vanskelig lesing [&o]

Men til saken, ganske umoden venninne du har... Hun burde vel kanskje lære seg å vise litt mere omtanke for andre.

ORIGINAL: funny_bunny

Skjønner deg godt jeg.
Flott att det gikk bra med dere[:)]
Men utrolig teit gjort av veninnen din.... høres ut som hun er 14 år gammel[:-]
Og ja... ulykker skjer selv de beste på glatten[;)]

Det skjønte jeg ingenting av...

så godt det gjik bra med dere...

alle kan kjøre ut for uanset hvor go sjosfør di påstår di der...bare se for eks på lastebilene di kjører jo ut ret som det er og mange sjofører kjører ut på vinteren.,,

er bare noen dager siden jeg var i grøfta selv og jeg fikk hjerte i halsen...men her oppe e bor så tror traktorene at di eier hele veien..og når det er speil og man må bremse og så går det ret ut selom kjører 40km grensa her oppe er 70 og 60...

alle har stort sett vært ute i grøfta en eller ana gang......

selom det ikke var promile kjøring så var det jo greit poletie kom for er jo mye av det nå i julebord sesongen...men følgte den ene bilen etter dere???

ORIGINAL: Kattekvinnen

Dialekt, forforkortelser, tett tekst og ingen avsnitt gjorde dette til svært vanskelig lesing [&o]

Men til saken, ganske umoden venninne du har... Hun burde vel kanskje lære seg å vise litt mere omtanke for andre.

Back
Topp