Irritert!

Emmis1

Flørter med forumet
Har ikke rundet de magiske 12 ukene enda, og i hjembygda går sladder og spekulasjoner allerede på om jeg er gravid. Kjenner jeg blir så irritert over at folk går rundt og spør våre venner om dette, og ikke oss. Vi har ikke rekt å fortelle det til de vordende besteforeldrene en gang!! Det er en grunn til at man holder det for seg selv de første mnd!
Og hvor har de fått det fra?!?! Trodde folk hadde annet å tenke på, som seg selv, om de ikke skulle gå og spekulere i andres graviditeter! Hadde de bare vært tøffe nok til å komme rett til meg og spurt, men neida! arggggh:-(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Slik var det her med førstemann, vi var på legekontoret, hvor legen tar imot gravide én dag i uka. Da roper han opp over callingen (unødvendig, synes jeg - reserverte meg mot dette denne gangen). Da var det noen naboer av foreldrene til samboeren som satte ryktet på bygda, før vi rakk å fortelle noe. I ettertid fikk vi vite at hele nabolaget visste om dette flere uker før vi annonserte det.

Utrolig at folk har så lite å prate om, men slik er det dessverre på små steder. Har bodd i storby, men forflyttet meg til et lite tettsted. Så nå skjuler jeg magen i store klær, men kan jo ikke bruke så store, varme klær i hetebølgen, så holder meg for det meste hjemme for tiden :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff. Heldigvis ikke sånt her :P

Hadde vel ikke sagt noe. Om foreldrene hadde fått vite gjennom sladder venter de nok bare på at dere er klare til å fortelle, eller de spør vel kanskje?

Men ja, folk er jaggu meg ganske så nysgjerrige av seg. Du får be de finne seg en annen hobby enn å snoke i andres liv ;)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Opplevd dette med mine kollegaer. Greit nok at folk har mistanker men enten spør man den det gjelder eller holder kjeft. Det er direkte frekt å gå rundt og sladre på denne måten. Skjønner godt du er irritert!

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

uff,sånn bygde snakke er ikke moro.. alle kjenner alle..

Er litt på samme måte her jeg kommer fra og. Det er værst på jobben, veldig frustrerende!
Må virkelig ta meg sammen for og ikke si noe til de som er værst.. Det spekuleres hele tiden! De skal være de siste som får vite noe, utenom de nærmeste kollegene mine :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde også samme problemet, derfor foralte vi det selv før absolutt "alle" visste det :) Heldigvis visste familien og venner det allerede før det ble spredd :) Nå skal det sies at vi var klar for å fortelle det fordi vi var på ul noen dager før og alt sto bra til. Vi bare ventet på å runde de magiske tolv :)

Back
Topp