Irriterer han deg?

Leste denne i går og tenkte "Dette gjelder ikke meg, vi har det supert!".. Men i dag har han ikke gjort annet enn å være irriterende! Han sover på sofaen nå, og jeg kasta et blikk bort og merka jeg ble sint bare av at han er her :p

Hahahaha nå fikk jeg meg en good latter dere! :D Merker alt dere sir sjøl, utenom slafsingen! Men irriterende- åh ja det er han. Rydder ALDRI etter seg (han rydder mer enn noen gang), kan ikke å sette på klesvasken (han prøver nå ihvertfall :p ), går ikke tur med hunden (han er den eneste av oss som faktisk gjør det selv om det er blitt sjeldent..), drar bare ut på byen (har vært ute på byen to ganger siden vi fant ut av graviditeten), prøver seg på sex selv om jeg er konstant kvalm osv :p

De første to ukene var vi som nyforelska. Men Jeg tror vi hadde krangla en del ja om det ikke var for at han var så forståelsesfull :p

Ja han er dritirriterende for tiden. :P

Akkurat det samme her!!! Jeg føler at jeg er kjempegrei, men får bare klaging hele tia!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er midt i husbygging, og han jobber DØGNET RUNDT! Så hos oss er virkelig han den som virker mest gravid og hormonell, selv om han kaller meg for Hormonella :) Han kjefter og klager for alt, til og med kan han sutre over ting som han egentlig har forårsaket selv, men vil bare ha noe å krangle om.. JEG er rene engelen i forhold.. syns jeg da selv iallefall:rolleyes:

Vi er midt i husbygging, og han jobber DØGNET RUNDT! Så hos oss er virkelig han den som virker mest gravid og hormonell, selv om han kaller meg for Hormonella :) Han kjefter og klager for alt, til og med kan han sutre over ting som han egentlig har forårsaket selv, men vil bare ha noe å krangle om.. JEG er rene engelen i forhold.. syns jeg da selv iallefall:rolleyes:

"syns jeg da selv iallefall" Haha ;)

hehe, kjenner meg igjen i så mye. Han gjør så mye for meg nå, mens jeg er bare sur tilbake. Stakkars :/ Prøver å vise at jeg er takknemlig når han lager mat til meg etc....men så er jeg så sensitiv på lukt og da blir jeg bare sur når han puster og raper rett ved siden av meg! æsj :O

Her også..irritert heletiden! Tenkt å fortelle han at det var slutt i går, men skjønnte jo at det var hormonene som styrte:)

Back
Topp