Irriterer han deg?

mariaen

Betatt av forumet
Her er jeg fortiden så irritert på samboer. Jeg mener, HVA er det med å bråke så hele tiden? Jeg har nå kommet dit at jeg ikke klarer sitte ved samme bord som han når vi spiser. Går det virkelig an å spise så Høylytt? SLAFS! Jeg blir gaal! For ikke å nevne når han spiser potetgull eller knekkebrød, da må jeg rømme huset. Merkelig hvordan disse hormonene styrer hverdagen :p flere som er ekstra irritable?

Han går meg på nervene!!!! Hehe.. holder på å bli gal!

Helt klart! Min har plutselig fått "dårlig ånde" hveeeer så snill ikke rør eller pust på meg! :p

Ja!!! Han lager en sånn irriterende lyd hver gang han skal til å drikke, får helt panikk her :p også er han ellers bare kjempeirriterende, haha, stakkars mannen :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Han forventer at stakkars kvalme kona skal jobbe 80% og brette et tonn med melke- og juicekartonger (drikker knapt nok melk og juice) i tillegg. Og dummingen låste døra i kveld (noe han vet han ikke skal gjøre når jeg jobber sen). Der sto jeg våt som en drukna katt og måtte gå på jakt i veska etter nøkler mens vannet sildret nedover meg. Også har han makk om natta og må få sengen til å bølge. Blæææ! Håpløse mannfolk.

Jeg blir irritert for nesten alt. Og veldig sutrete. Han kan nesten ikke gjøre noe riktig. Nå skal jeg forsøke og skjerpe meg, for han får altfor mye klaging. :-P

Oh Yes!!! Vi krangler som aldri før(les: jeg krangler)

På andre siden, så er vi mer forelsket en noen gang:)

Men fy fader som han irriterer meg!!!!

Enkelte dager irriterer jeg meg over alt ved han! At han slafser (som han egentlig ikke gjør), lager lyder og ikke ligger stille når han sover, ikke skyller ut av melkeglassene sine og selvfølgelig det vanlige med sokker som ligger rundt i hele huset.. Heldigvis har jeg mer kontroll på hormonene denne gangen ;) Da jeg var gravid tidligere i sommer var jeg mannevond..! Da var jeg hissig da!!!

Av og til så tror jeg han har misforstått, å at han selv er gravid... For uansett hva jeg sier, så er jeg tydeligvis sur/frekk/uintressert osv... Ehh nej, synes jeg er veldig lett å ha med å gjøre for tiden jeg;) hihi;)

Haha stakkars menn!! Må de lide sånn uten videre? Tror dere de skjønner hvorfor det er blitt sånn med oss?!
Her får jeg ikke sett til han så mye, så aldri om han irriterer jeg, tvertimot<3 føler jeg savner han hele tiden og får aldri nok:P
Kan seff bli litt hissig til tider, men tror ikke han skjønner stort av det! Altså det med graviditet og hormoner er nok vanskelig for dem å skjønne så..

Haha! Godt å se at det ikke bare er meg ;) har litt dårlig samvittighet, men vi har to barn fra før så han vet jo godt hva han skal igjennom. :)

Av og til så tror jeg han har misforstått, å at han selv er gravid... For uansett hva jeg sier, så er jeg tydeligvis sur/frekk/uintressert osv... Ehh nej, synes jeg er veldig lett å ha med å gjøre for tiden jeg;) hihi;)
Akkurat det samme her!!! Jeg føler at jeg er kjempegrei, men får bare klaging hele tia!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samboeren min begynner å bli litt lei av meg tror jeg, Hehe. For er samme tilfelle her, jeg kan ikke sitte i nærheten av han når vi spiser. Å når jeg går å legger meg tidligere enn han, så kan jeg til og med høre at han spiser sjokolade fra ute i stuen inn på soverommet! Haha, men han forstår jo situasjonen stakkar. Men unnskylder meg jo hele tiden til han ettersom jeg får så dårlig samvittighet etter at jeg har blitt sur for at han prøver å kose seg :p

Vi krangler mye lettere nå for tiden. I natt ble jeg så forbannet at jeg sov på sofaen. Heldigvis skværet vi opp med en gang vi våknet. :-)

Back
Topp