IRRITERENDE!

EdonaBigMama

Forumet er livet
Hva irriterer deg mest av alt?

Kjør på, få ut steamet [:D]

folk som ikke synes jeg er irriterende, de er irriterende

MAMMMMMAAAAAA..........................

Folk som ikke svarer når jeg snakker til dem.
Folk som ikke er konsekvente. De som er venn med deg/hilser på deg bare når det passer dem.
Folk som alltid klager over dårlig råd, men har penger til alt som er gøy.
Folk som snur meningene sine etter vinden og ikke står for det de sier.

hmm... Tydeligvis mye folk gjør som irriterer meg i dag.[8D][:D]

ORIGINAL: Krristy

Sambo som ALLTID  må Rydde noe i huset[:'(][:'(] Er akkurat som ryddingen kommer først her i verden [>:][X(]
hehe, ja eg irritere meg over det!!! [8D]

haha, du er HELDIG!!!

jeg også syns det er irriterende med folk som klager over dårlig råd, men har liksom nok til å kose seg ute i byen... sånn er svigermor [8D]

dere som sier mora deres, fortell hvorfor [8D]

ORIGINAL: Krristy

Sambo som ALLTID  må Rydde noe i huset[:'(][:'(] Er akkurat som ryddingen kommer først her i verden [>:][X(]
hehe, ja eg irritere meg over det!!! [8D]

Skal vi bytte eller???
Min gjør nada...

for øyeblikket irriterer jeg meg over gubben og barnehagen...

Jeg irriterer meg mest over meg selv. Jeg føler jeg burde ha oppnådd flere ting, være mer sikker på meg selv, vært ferdig med alt av skole, og en del andre ting.

Ellers er det veldig få ting som irriterer meg. Jeg tenker alltid at folk er som de er, og tar de som det[:)]

Jenter som er jenter.

ORIGINAL: fairy

Folk som ikke svarer når jeg snakker til dem.
Folk som ikke er konsekvente. De som er venn med deg/hilser på deg bare når det passer dem.Folk som alltid klager over dårlig råd, men har penger til alt som er gøy.
Folk som snur meningene sine etter vinden og ikke står for det de sier.

hmm... Tydeligvis mye folk gjør som irriterer meg i dag.[8D][:D]

signerer dette på det sterkeste! humørsyke folk, som kan være verdens hyggeligste en dag, for så å spre eder og galle neste dag.

Pappa er desverre sånn, er han sur, så går det utover alle, uansett hvem det er han er sur på [>:]

ellers er jeg egentlig enig i resten av det fairy skriver også.

Folk som blander seg bort i ting de ikke har noe med, eller ikke vet noe om.
Falske folk.
"Perfekte" folk

Åsså irriterer jeg meg selv innimellom, spes nå som jeg er full av hormoner [:D]

akkurat i dag er det sambo og det forbaska idiotiske spillet world of warcraft eller noe[&:]

Mora til sambo [8|][:@]

ORIGINAL: LiljaLilly

Trangsynte mennesker.
Falske mennesker.

same here.

forskjells behandling spes i familien:/:/
og akkurat no irriterer eg meg over mye:p får beskjed om å slutte. hehe. litt flink å irritere meg over ting:p

Folk som syns jeg er forferdelig siden jeg ikke STAPPER ungene mine fulle med snop fra 4mnd alder...

...Og folk som bare ikke gidder å jobbe, og lar alt bare gå til dundas, uten å ta ansvar for seg selv og sine handlinger.

den helvettes bf!!!!!![:@][:@]

akkurat nå er det mamma

ORIGINAL: Lissyjane

Folk som gjør uforsvarlige handlinger i trafikken,så ser jeg at de sitter i mobilen[:@]

MHM!! Og spessielt de som ikke stopper ved fotovergang, irriterer rævva av meg!

Back
Topp