IRRITERENDE!

- Folk som ikke eier egne meninger er ganske irriterende
- Og meg selv irriterer meg [&:] Sykt! [8D] Men jeg har sååå ekstremt dårlig hukommelse, jeg husker stortsett aldri en shit, og DET er irriterende det.

Folk som har tven på uten å se på den
Når huseieren parkerer midt på parkeringsplassen så det ikke er plass til min bil
Når de bruker min søppelkasse
Ja det er myyye igrunn [:)]

ORIGINAL: Krristy

Sambo som ALLTID  må Rydde noe i huset[:'(][:'(] Er akkurat som ryddingen kommer først her i verden [>:][X(]
hehe, ja eg irritere meg over det!!! [8D]

Nordmenn og kømentalitet!!![:@][:@][:@][:@] Er fader ikke mange i butikker på lørdager e.l som klarer å stå i kø...Enten så sniker de inn rett foran deg eller så kommer de inn mot kassa fra siden av kassa. "skal bare spørre om noe"[:@][:@][:@]

Bilister som ikke vet hvordan de skal bruke blinklys, dvs de vet ikke hvor spaken sitter[:@], og de som bryter vikeplikten rett foran deg så du må bråbremse[:@][:@]. Jeg bor i en by full av sånne kjempeflinke sjåfører[&:]
Og folk som kommer inn i en butikk 2 min før stengetid, som "bare skal kikke" og vet vi skal stenge, men kommer seg f... ikke ut. Jeg gidder ikke jobbe gratis for at folk ikke kan klokka.

Phu, det var litt av en tråd[:D][:D], igrunn litt moro å se hva folk irriterer seg over[;)]

Oi, det blir en lang liste.

* Menn med kondomdrakt, sykkelhjelm og sykkel til 10-20.000 som sykler i veibanen fordi nå som de har kjøpt seg sykkel og utstyr tror at de er Lance Armstrong og eier veien.

* Menn over 40 med sin svarte store dyre SUV som alltid kutter foran deg i trafikken, og som alltid ligger 20 cm bak deg i trafikken og snuser deg i ræva. (ca 90% av Norges bilbefolkning for tiden..)

* Gamle folk på toget/bussen/venterom som alltid bare stirrer på deg ustoppelig uten pause, grunn, mål eller mening.

* Metrofile idioter som alltid skal være så trendy at det oser av falskhet og ubehjelpelighet. De ville ikke vart 1 sekund i villmarken.

* Sport på TV, spesielt fotball.

* Bergensdialekt.

* Huseiere og naboer som ikke viser hensyn til noen. Spesielt her vi bor.

* Kirkeklokker på søndager: Hallo? Må dere få alle barnefamilier - med små barn som skal sove ute i vogna rundt 11-12 tia - til å hate dere?

* Personer som tror de bidrar med noe nyttig på noen som helst måte ved å uprovosert pirke på andres personlighet, mobbe andre, henge ut andre.

* Personer som ikke klarer å skille sak og person.

* Alle politikere, da mener jeg absolutt alle. Klovner hele gjengen.

* Norske allmennleger, de er en skam for legeyrket.

* Personer som alltid fastsetter/konkluderer noe som "fakta" kun ut ifra sin egen erfaring/situasjon eller andre venner/venninners historier.

* Personer som setter sport og egne sysler foran familien sin. Kjenner en del barnefedre som er slik, klarer ikke å finne en eneste ting til felles med dem, de er rett og slett kjedelig og bruker 90% av tiden sin på enten sykkelen sin, på skiene sine i marka, eller foran TV'en for å se på sport.

* Kjedelige forutsigbare mennesker med kun "standardinteresser" som kun svarer "Ja" / bekreftende/avsluttende når man prøver å holde en samtale med dem. Føles ut som å sitte å avhøre noen.

* Personer som mener at det er greit å "teste" folks personlighet / bli kjent med folk (på de andres bekostning) ved å provosere dem / skape konflikt.

* Uærlige personer.

* Når noen ikke sier navnet sitt når de ringer.

* Personer som kun ringer deg for å klage over hvor jævlig livet deres er.

* Vage personer som skal være "mystiske" og alltid avslutter med "..." på meldinger.

ORIGINAL: VR

Jeg irriterer meg mest over meg selv. Jeg føler jeg burde ha oppnådd flere ting, være mer sikker på meg selv, vært ferdig med alt av skole, og en del andre ting.

Ellers er det veldig få ting som irriterer meg. Jeg tenker alltid at folk er som de er, og tar de som det[:)]

Jenter som er jenter.

Jeg irriterer meg over idioter. Og folk som generaliserer[8D]

Visse personer som ikke har eller noen sinne kommer til å eie evnen til å PRØVE å sette seg inn i andres situasjon, fordi de mener DE har rett - samme faen, u a n s e t t . OHMYGOD!!!

OG: Personer som tydeligvis kanksje ikke er så ekte de skulle ønske de kunne være, men burde tenke på at det kanskje faller tilbake på dem en vakker dag. (!!!)

Ellers er det masse småtteri, som egentlig ikke er verdt å irritere seg over... [8|]

TAKK for denne  tråden! [:D]

BARE HYGGELIG!! [:D]

ORIGINAL: Kal-El

Oi, det blir en lang liste.

* Menn med kondomdrakt, sykkelhjelm og sykkel til 10-20.000 som sykler i veibanen fordi nå som de har kjøpt seg sykkel og utstyr tror at de er Lance Armstrong og eier veien.

* Menn over 40 med sin svarte store dyre SUV som alltid kutter foran deg i trafikken, og som alltid ligger 20 cm bak deg i trafikken og snuser deg i ræva. (ca 90% av Norges bilbefolkning for tiden..)

* Gamle folk på toget/bussen/venterom som alltid bare stirrer på deg ustoppelig uten pause, grunn, mål eller mening.

* Metrofile idioter som alltid skal være så trendy at det oser av falskhet og ubehjelpelighet. De ville ikke vart 1 sekund i villmarken.

* Sport på TV, spesielt fotball.

* Bergensdialekt.

* Huseiere og naboer som ikke viser hensyn til noen. Spesielt her vi bor.

* Kirkeklokker på søndager: Hallo? Må dere få alle barnefamilier - med små barn som skal sove ute i vogna rundt 11-12 tia - til å hate dere?

* Personer som tror de bidrar med noe nyttig på noen som helst måte ved å uprovosert pirke på andres personlighet, mobbe andre, henge ut andre.

* Personer som ikke klarer å skille sak og person.

* Alle politikere, da mener jeg absolutt alle. Klovner hele gjengen.

* Norske allmennleger, de er en skam for legeyrket.

* Personer som alltid fastsetter/konkluderer noe som "fakta" kun ut ifra sin egen erfaring/situasjon eller andre venner/venninners historier.

* Personer som setter sport og egne sysler foran familien sin.
Kjenner en del barnefedre som er slik, klarer ikke å finne en eneste ting til felles med dem, de er rett og slett kjedelig og bruker 90% av tiden sin på enten sykkelen sin, på skiene sine i marka, eller foran TV'en for å se på sport.

* Kjedelige forutsigbare mennesker med kun "standardinteresser" som kun svarer "Ja" / bekreftende/avsluttende når man prøver å holde en samtale med dem. Føles ut som å sitte å avhøre noen.

* Personer som mener at det er greit å "teste" folks personlighet / bli kjent med folk (på de andres bekostning) ved å provosere dem / skape konflikt.

* Uærlige personer.

* Når noen ikke sier navnet sitt når de ringer.

* Personer som kun ringer deg for å klage over hvor jævlig livet deres er.

* Vage personer som skal være "mystiske" og alltid avslutter med "..." på meldinger.

PLUSS dette! Jeg er så hjertens enig![:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Folk som ikke flytter seg når de sperrer for veien og de SER jeg kommer med barnevogn og skal forbi! Forbanna egoister![:@]

Pleier å kjøre dem ned uten å si "unnskyld" etterpå..

Back
Topp