Irriterende kommentarer...

Har fått høre det samme siden februar... Til og med legen sa i uke 14; "Du er jo gigantisk, her må det være to", så eg fekk hasteultralyd som viste berre 1 liten knøtt... :) Etter å ha fått høyre x antall gonge i veka kor svær eg er og spørsmålet "Kor mange er det inni der egentlig?", har eg berre begynt å svare "2 hunder og ein ponni"... Då skifte dei fort tema... :) (har hakket større mage enn deg, og lik kroppsform ellers) :)
Ååh for en fantastisk kommentar!!! 2 hunder og en ponni! Den skal jeg jammen huske på når jeg blir stor og fin!! Ler godt her nå!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Du har jo den lille, nette magen jo!? Folk tror virkelig de kan si hva som helst til gravide. Ei venninne som vet at jeg har slitt med en spiseforstyrrelse i en årrekke fikk seg til å si: "dæven, så feit du har blitt!"
Det var jo suuuuuperhyggelig, i sær når jeg kjemper en daglig kamp i utgangspunktet for å godta vektøkningen.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Herlighet, noen ganger skulle man tro det var for å få oss til å føle oss feite og fæle... Som om vi ikke klarer å føle oss sånn på egen hånd!!!

Det verste er at min svigermor vet veldig godt at jeg alltid har slitt med vekta, og har klart å slanke meg mye ( 40 kg). Og hun vet hvor mye det sårer når hun sier sånt til meg. Tror dessverre det er sjalusi, for hun har ca 60 kg for mye selv...

Har fått høre det samme siden februar... Til og med legen sa i uke 14; "Du er jo gigantisk, her må det være to", så eg fekk hasteultralyd som viste berre 1 liten knøtt... :) Etter å ha fått høyre x antall gonge i veka kor svær eg er og spørsmålet "Kor mange er det inni der egentlig?", har eg berre begynt å svare "2 hunder og ein ponni"... Då skifte dei fort tema... :) (har hakket større mage enn deg, og lik kroppsform ellers) :)

Hehe, bra kommentar! Kanskje det er det jeg skal si neste gang!! ;)

Herlighet, noen ganger skulle man tro det var for å få oss til å føle oss feite og fæle... Som om vi ikke klarer å føle oss sånn på egen hånd!!!

Det verste er at min svigermor vet veldig godt at jeg alltid har slitt med vekta, og har klart å slanke meg mye ( 40 kg). Og hun vet hvor mye det sårer når hun sier sånt til meg. Tror dessverre det er sjalusi, for hun har ca 60 kg for mye selv...

Hun er jo rett og slett patetisk da, som hevder seg selv med å rakke ned på deg :(

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Synes ikke du er stor i det hele tatt, ser kjempe bra ut!!
Det virker ofte som folk kan si hva som helst til gravide uten å tenke. Ikke hør på det, nyt tiden med den fine magen ;)
Hvordan går det med bekkenet dit?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Takk! ;) Bekkenet er vondt, men nå er det snart ferie! Gleder meg til å slappe av litt!! Hvordan går det med deg?

Hun er jo rett og slett patetisk da, som hevder seg selv med å rakke ned på deg :(

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Ja, hyggelig svigermor å ha! ;)

Takk! ;) Bekkenet er vondt, men nå er det snart ferie! Gleder meg til å slappe av litt!! Hvordan går det med deg?

Ja blir bra med ferie :)
Jeg har veldig varierende dager, bekkenet blir værre og værre men jeg prøver å holde det i sjakk med øvelser og å ta ting i rolig tempo. Har ferie hele juli og er usikker på om det blir jobb etter det.
Hils snuppa!

what?! ja folk er frekke.. i salongen for eksempel.. når kunder spør hvor lenge jeg har igjen så juger jeg.. så isteden for å si at det er 7 uker igjen.. så sier jeg 3-4 osv.. :/ for ALLE bare nææææ er det så lenge igjen?! du er jo så stooooor.. blææææ

Ja blir bra med ferie :)
Jeg har veldig varierende dager, bekkenet blir værre og værre men jeg prøver å holde det i sjakk med øvelser og å ta ting i rolig tempo. Har ferie hele juli og er usikker på om det blir jobb etter det.
Hils snuppa!

Du må nyte ferien og passe godt på deg selv og vesla i magen! ;)

Skal hilse snuppa, jeg:)

what?! ja folk er frekke.. i salongen for eksempel.. når kunder spør hvor lenge jeg har igjen så juger jeg.. så isteden for å si at det er 7 uker igjen.. så sier jeg 3-4 osv.. :/ for ALLE bare nææææ er det så lenge igjen?! du er jo så stooooor.. blææææ

Ååh, så irriterende! At folk ikke bare kan tenke seg om før de snakker!!
Det er en grunn til at våre mager vokser, og ingen gravide er like! Men vi har da følelser vi også, det er fortsatt vår kropp de snakker om!!

Synes også magen var akkurat passe, og kjempe fin! :) skjønner heller ikke hvorfor folk skal kommentere hele tiden, og spesielt damer virker det som. er det for å sammenligne med segller?:confused013
har blitt spurt noen gang om vektoppgang. blir helt paff, for kunne aldri falt meg inn å spørre om noe sånt...
Huff ja kem som spør om vektoppgang?? Herregud æ ble heilt paff for ei stund sia da vaskern på jobb (æ jobbe i bhg) plutselig spør mæ kor mange kilo æ e gådd opp... æ svarte bare æ vet ikkje.. å da va ho så overraska over att æ ikkje veste det... men æ hadde no pokkern ikkje tenkt å fortelle ho om nokka sånn...

Har fått så mange kommentarer i det siste om at jeg har en kjempestor mage... Jeg synes ikke selv den er så stor, men det er ikke hyggelig å høre hele tiden. Min svigermor er ekstrem til å si at nå har jeg blitt kjempe, og at jeg ikke kommer til å gå tiden ut. Isåfall blir det en kjempebaby. Og naboen spurte om jeg skulle ha trillinger, for her kunne det iallefall ikke være bare en... Hvordan kan man få seg til å si sånt? Gravide er liksom fritt vilt!!!

Vis vedlegget 21880
31+2 uker
Ikke SÅ stor, vel?

hva er det som feiler folk??? Alle tror man er fritt vilt for stygge og sårende kommentarer som gravid:/ jeg er 32+4 og synes våre mager er ganske like. Får bare høre hvor liten jeg er,også av fremmede,leger osv. Hadde blitt veldig sur og såret om noen skulle drive å mase om at det er to der osv! Synes du har en perfekt mage jeg:) ( ligner jo på min og jeg føler meg overhodet ikke stor!!) Jeg ville begynt å svart frekt tilbake! Eller funnet på et eller annet godt svar..

Huff ja kem som spør om vektoppgang?? Herregud æ ble heilt paff for ei stund sia da vaskern på jobb (æ jobbe i bhg) plutselig spør mæ kor mange kilo æ e gådd opp... æ svarte bare æ vet ikkje.. å da va ho så overraska over att æ ikkje veste det... men æ hadde no pokkern ikkje tenkt å fortelle ho om nokka sånn...

er det mulig at noen som man har så lite kontakt med, kan spørre om noe slikt?! :o
en gang sa jeg også at det viste jeg ikke, men det holdt tydeligvis ikke, for hun ga seg ikke før jeg hadde et ca tall :violent001
pyntet litt på tallet da :laughing002

er det mulig at noen som man har så lite kontakt med, kan spørre om noe slikt?! :eek:
en gang sa jeg også at det viste jeg ikke, men det holdt tydeligvis ikke, for hun ga seg ikke før jeg hadde et ca tall :violent001
pyntet litt på tallet da :laughing002
Jada du her e vest alt mulig! Nei ho gav sæ ikkje heilt m en gang ho her heller... for æ hadde vel gådd på vekta nån gang... så æ måtte jo ha ei aning... va da æ svarte att æ vet ikkje.. d e såå lenge sia sist veiing.. samme kjærring (bli litt irritert så kalle ho d) :angry1
For ho går rundt å kalle mæ tjukka.. "hei tjukka" "å der kommer tjukka" Æ e faen ikkje tjukk.. gravid jo!

Haha, måtte bare snike fra oktober. Jeg er 28+5 og like stor som deg, så vil absolutt ikke si at du er stor:p

Kjempefine babyhuset!!
Hadde aldri slått meg at det skule være flere inni der, så helt perfekt ut :-)

Jeg er 29 +2, og har kanskje enda større.. :-P
Kjenner godt til kommentarene, for å si det sånn ;-)

Jeg får høre at jeg er både stor og liten, og at nå kommer vel babyen snart osv.
Men det jeg husker aller best var når jeg og samboeren skulle gå å se på ringer til meg som skulle være en bursdagsgave (i mai).
Var i diverse Bjørklund butikker for å prøve siden jeg ikke visste hvilken jeg ville ha eller hvordan størrelsene var (det er jo forskjellige størrelser på hver eneste ring selv om det står samme nr!!). Da presterte den hyggelige damen bak skranken å si: Du burde vel kanskje vente med å kjøpe ring? Fingrene dine er vel hovne og fulle av vann.

Gjett hvem som fyrte seg opp daaaaa :D Tror hun går inn på bakrommet neste gang jeg skal dit ;)

Jada du her e vest alt mulig! Nei ho gav sæ ikkje heilt m en gang ho her heller... for æ hadde vel gådd på vekta nån gang... så æ måtte jo ha ei aning... va da æ svarte att æ vet ikkje.. d e såå lenge sia sist veiing.. samme kjærring (bli litt irritert så kalle ho d) :angry1
For ho går rundt å kalle mæ tjukka.. "hei tjukka" "å der kommer tjukka" Æ e faen ikkje tjukk.. gravid jo!

huff, av og til blir jeg oppgitt over menneskeheten. heldigvis klarer de fleste å la være med å komme med slike oppgulp!
neste gang hun sier det, så får du si at "du ikke er tjukk, bare gravid. og hva hennes unnskyldning er?" :) men er jo typisk hvis hun er av de slanke... o_O

huff, av og til blir jeg oppgitt over menneskeheten. heldigvis klarer de fleste å la være med å komme med slike oppgulp!
neste gang hun sier det, så får du si at "du ikke er tjukk, bare gravid. og hva hennes unnskyldning er?" :) men er jo typisk hvis hun er av de slanke... o_O
hehe ja man kan bli oppgitt av mindre.. folk får sæ tell å gulpe opp d rareste.. ho e selvfølgelig en spiker, så den går ikkje.. men æ ska neppe på jobb igjen før t neste år. Da har æ forhåpentligvis fått bort gravidkiloan :-)

Sniker inn fra oktober, eg er 25 uker på veg og er like stor :P Så vil sei at du har ein liten mage eg ;) Har også "berre" ein i magen :)

Back
Topp