Irriterende kommentarer...

Jeg er minst like stor, og 2uker kortere på vei enn deg ;)
Skulle fått laget en tskjorte med egen tekst på vettu, "jeg er gravid, hva er din unnskyldning??"
Da hadde kommentarene roet seg tenker jeg ;)

Den teksten har jeg på en genser, ble fort stille fra et par kompiser med litt ølmage da ja ;-)

Jeg synes ikke du var stor, jeg er også 32 uker å ca samme str..får høre jeg er liten :-P
Ikke bry deg, synes du var veldig fint gravid jeg :-)

Sniker fra April. Syns du har en flott mage, absolutt ikke "kjempestor" tror vel jeg var ca samme da jeg var like langt, og jeg fikk aldri kommentarer på at jeg var "for" stor i forhold til hvor langt jeg var på vei. .. kos deg med magen du, og så kan ho svigermora di ta seg en bolle...

*duppedingsen*

Jeg får høre at jeg er både stor og liten, og at nå kommer vel babyen snart osv.
Men det jeg husker aller best var når jeg og samboeren skulle gå å se på ringer til meg som skulle være en bursdagsgave (i mai).
Var i diverse Bjørklund butikker for å prøve siden jeg ikke visste hvilken jeg ville ha eller hvordan størrelsene var (det er jo forskjellige størrelser på hver eneste ring selv om det står samme nr!!). Da presterte den hyggelige damen bak skranken å si: Du burde vel kanskje vente med å kjøpe ring? Fingrene dine er vel hovne og fulle av vann.

Gjett hvem som fyrte seg opp daaaaa :D Tror hun går inn på bakrommet neste gang jeg skal dit ;)

Akkurat den fikk jeg også!!! Grrrrh!

Du er ikke stor! Jeg er mye større enn deg og termin lenge etter (men dette er nr 3 da, ser ut som eg e høygravid allerede) termin nov/des :P

Sent from my GT-I9100

Back
Topp