Ipokis novembertvillinger

Så skummelt.
Men sannsynligvis en sammenheng ja, ikke uvanlig ihvertfall
 
Ny litt mindre blødning i natt, hvorfor alltid på natten? Ringt meg inn syk og tenker å snakke med legen å høre hva han tenker. Vil jo ikke at noe skal skje med nurkene mine [emoji173]
Skal ha UL på sykehuset på torsdag, men akkurat nå kjennes det veldig lenge å vente. Så ryker kanskje på en privat en, om ho har ledig tid...
 
håper det er uskyldig. Skjønner det er stressende uansett.
Lykke til
 
håper det er uskyldig. Skjønner det er stressende uansett.
Lykke til
Takk! Skal snart til legen, satser på sykmelding så jeg kan slappe av. Har en jobb hvor jeg ikke kan styre arbeidsmengden.. Gyn hadde desverre ikke ledig tid, men har timen på torsdag og se frem til.
 
Takk! Skal snart til legen, satser på sykmelding så jeg kan slappe av. Har en jobb hvor jeg ikke kan styre arbeidsmengden.. Gyn hadde desverre ikke ledig tid, men har timen på torsdag og se frem til.
Håper det gikk bra hos legen.Satser på at alt er bra og at det går fort til torsdag.
 
Håper det gikk bra hos legen.Satser på at alt er bra og at det går fort til torsdag.
Som han så så var det lite å gjøre nå annet enn å vente på UL til torsdag og ta det med ro. Så sykmeldt ut uken og skal inn til han igjen neste mandag.
 
Godt du ble hørt og forstått. Ta det med ro nå og rug godt
 
God klem ❤️ Ikke kjekt med blod..
 
Takk! Mye bedre i dag, ingenting blod i natt heldigvis. Holdt meg helt ro i går, så håper det var det som hjalp.
Så bra.
Satser på det var helt uskyldig og at du bare trenger litt ro
 
Huff, så kjedelig med blod! Håper virkelig at alt var i orden med begge nurkene på ul idag!
 
Hvordan gikk det? Håper alt sto fint til[emoji173]️
 
Huff, blir litt bekymret over at du ikke har oppdatert. Håper virkelig at alt var i orden med de små!
 
Håper alt er bra
 
Huff, så kjedelig med blod! Håper virkelig at alt var i orden med begge nurkene på ul idag!

Hvordan gikk det? Håper alt sto fint til[emoji173]️

Huff, blir litt bekymret over at du ikke har oppdatert. Håper virkelig at alt var i orden med de små!

Håper alt er bra
Alt er bra, var bare litt på agendaen i går. Begge nurkene er 5cm nå og begge hadde hjerterytme og sprelte

20180426_095146.jpg20180426_095139.jpg
 
Så godt at alt så bra ut
 
Back
Topp