Ipokis novembertvillinger

Forøvrig litt sjalu på dere tvillinggravide.. Misunner skikkelig de på termingruppen min som har to i magen selv om jeg vet at frøkna blir verdens mest bortskjemte og etterlengtede frøken [emoji173]️
Både gleder og gruer meg, blir jo et tungt svangerskap en tung tid de første månedene, men når veien har vært så lang så er det jo en ekstra bonus! Det er jo fantastisk at du også fikk det til!
 
Både gleder og gruer meg, blir jo et tungt svangerskap en tung tid de første månedene, men når veien har vært så lang så er det jo en ekstra bonus! Det er jo fantastisk at du også fikk det til!

Det blir nok fantastisk til slutt, uansett ❤️
 
Gratulerer med tvillinger på vei
 
Her går det i samme tralt, konstant trøtt og sulten. Så antar de lever i beste velgående, er 9+4 i dag.

Så bra at alt går fint! Trøtt og sulten jeg også, så det hører nok med, uansett om det er en eller to. :)
 
Så bra at alt går fint! Trøtt og sulten jeg også, så det hører nok med, uansett om det er en eller to. :)
Ganske fornøyd med å slippe unna kvalmen, som kan være ekstra ille med to, men hadde selvfølgelig tatt den også om den hadde kommet. Alle symptomer er jo bra.
 
Ganske fornøyd med å slippe unna kvalmen, som kan være ekstra ille med to, men hadde selvfølgelig tatt den også om den hadde kommet. Alle symptomer er jo bra.

Skjønner godt at det er deilig å slippe unna den ekstreme kvalmen som ofte er forbundet med tvillingsvangerskap. :) Jeg er heller ikke veldig kvalm og er også glad for det.
 
Skjønner godt at det er deilig å slippe unna den ekstreme kvalmen som ofte er forbundet med tvillingsvangerskap. :) Jeg er heller ikke veldig kvalm og er også glad for det.
Langt er du på vei nå?
 
10 fullgåtte uker idag, så er bare noen dager foran deg. Deilig å se at 12 fullgåtte uker nærmer seg... :)
Se det ja! Begynner å komme seg [emoji4] Jeg går inn i ny uke hver mandag, veldig praktisk [emoji28]
 
Se det ja! Begynner å komme seg [emoji4] Jeg går inn i ny uke hver mandag, veldig praktisk [emoji28]

Ja, det er praktisk! :) Jeg synes fredag som jeg har, har vært praktisk, men ingen dager slår jo mandag! :)
 
Da har jeg fått time til både første samtale på sykehuset/kvinneklinikken 26.april(er da 11+3) og OUL 18/6 hvor jeg er 19+0.
 
received_10160246113325150.jpegreceived_10160246112845150.jpeg
Snek meg til en titt på babyene på jobb i natt, de sprella godt inni der[emoji7] Er 10+0 I dag.
 
Så kjekt med en sniktitt
 
Fikk skrekken i meg i natt, var på toalettet og i truseinnlegget var det fullt av blod! Heldigvis gitt seg på morgenen, kun brun utflod nå. Så håper det bare var slimhinnen som ikke tålte sex i går kveld. Tror ikke det blir noe på meg på en stund nå..
 
Back
Topp