Iphone, HTC, whatever ?

Fru Fryd

Gift med forumet
Skal ha meg en ny telefon, men jeg har ike peiling..

Har egentlig lyst på en Iphone.. men er HTC eller andre merker bedre å kjøpe?

Håper på tips :)

I phone4! definitivt!

Iphone 4! Har Htc som jeg liker veldig godt, men batterie er ubrukeligt (går ant å fikse sånn det får dobbelt levetid, som jeg ikke har gjort enda) og jeg synes heller ikke kamera er noe bra i det hele. Iphonen til sambo er sinnsykt bra kamera og ellers helt topp! :)

Iphone 4! Har Htc Desire som jeg liker veldig godt, men batterie er ubrukeligt (går ant å fikse sånn det får dobbelt levetid, som jeg ikke har gjort enda) og jeg synes heller ikke kamera er noe bra i det hele. Iphonen til sambo er sinnsykt bra kamera og ellers helt topp! :)

ORIGINAL: ohBaby!

I phone4! definitivt!

Jeg var sånn anti Iphone, Noe jeg absolutt ikke skulle ha, men ente med at jeg kjøpte en Iphone 4, og angrer ikke!

Htc desire hd er bedre i test en iphone 4.iphone 4 suger,den er overpriset og hvem ønsker en telefon som kun er kompatibel med andre apple produkter? Apple lager jo til og med egne simkort!

Apple er lite telefon for mye penger,er man litt bevisst så får man samme innhold til opptil 2000kr billigere.

ORIGINAL: *Fernet*

Htc desire hd er bedre i test en iphone 4.iphone 4 suger,den er overpriset og hvem ønsker en telefon som kun er kompatibel med andre apple produkter? Apple lager jo til og med egne simkort!

Apple er lite telefon for mye penger,er man litt bevisst så får man samme innhold til opptil 2000kr billigere.

hehe,det er jeg helt uenig i!!!!

men sånn er det jo alltid! noen liker simo,noen emmaljunga ;)

og det er ikke sant at den kun er kompaible med apple.... har hatt mac i mange år,er det samme der,mer brukervennlig datamaskin skal en lete lenge etter!!!!!!

kjøpte HTC i fjor ettersom den var like bra som Iphone og billigere - men jeg har nå sett hva som holder og ikke!!! HTC'n har vært inne på service 2 ganger og sliter rett som d er, kusina mi sin Iphone kjøpt samtidig funker som bare d + at den har bedre kamera!!!

I mars blir d Iphone uansett!!!![:D][:D]

tok i bruk min nye iPhone4 i går og er ikkje skuffa til nå nei[:D]
gubben har HTC desire, og det var mye lettare å finna frem på min syns eg[:D]

ORIGINAL: Jannik

Iphone 4! Har Htc Desire som jeg liker veldig godt, men batterie er ubrukeligt (går ant å fikse sånn det får dobbelt levetid, som jeg ikke har gjort enda) og jeg synes heller ikke kamera er noe bra i det hele. Iphonen til sambo er sinnsykt bra kamera og ellers helt topp! :)

Hva gjør man for å fikse dette? Hvor?

htc desire er kommet ut best i test flere ganger, mens itelefon4 har kommet dårlig ut.

Jeg er veldig fornøyd med min samsung galaxy s[:D]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

htc desire er kommet ut best i test flere ganger, mens itelefon4 har kommet dårlig ut.

men sånn er det jo alltid.. man må ikke høre eller ta det til etteretning. ;) apple vil alltid være outsideren. og når det ofte er de uten appleprod som gjør testene,som ikke har erfaring med apples systemer og måter å løse ting på ,så ja,da taper de.

men får forbrukerne si sitt,er jeg sikker på at apple vinner glatt,gang på gang!

Ikke HTC i allefall. Du kan få kjøpe min[&:][&:]

Back
Topp