Iphone, HTC, whatever ?

Hehe jeg gikk og grubla selv i flere mnd!!![:-]

Nå har jeg endelig fått min nye, og jeg skjønner ikke hva jeg grubla sånn for.

Selvfølgelig velger man iphone 4!!![:D]

Android all the way her. Men ble ikke HTC da, men Experia.

ORIGINAL: Bleiemos

ORIGINAL: Jannik

Iphone 4! Har Htc Desire som jeg liker veldig godt, men batterie er ubrukeligt (går ant å fikse sånn det får dobbelt levetid, som jeg ikke har gjort enda) og jeg synes heller ikke kamera er noe bra i det hele. Iphonen til sambo er sinnsykt bra kamera og ellers helt topp! :)

Hva gjør man for å fikse dette? Hvor?

http://m.dinside.no/php/art.php?id=849526
Hvis du gjør dette så vil det dobble batteri tiden på HtC Desiren [:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Hehe jeg gikk og grubla selv i flere mnd!!![:-]

Nå har jeg endelig fått min nye, og jeg skjønner ikke hva jeg grubla sånn for.

Selvfølgelig velger man iphone 4!!![:D]

Jeg også! Mange måneder. I dag gikk jeg rundt i byen å så på telefoner (sto mellom iPhone 4 og HTC desire HD), Men HTC var så gigantisk... Endte hvertfall med at jeg gikk hjem igjen og bestilte iPhone 4!! Gleeeder meg til den kommer.
Har Mac, iPod Nano og iPod Touch fra før [:)] Sambo har iMac. Apple for alle penga nå [:D]

Mange av de "værste" dingse-geekene er jo anti-apple så det holder, og pussig nok så er det de som tester nye dingser... Min iphone funker iallfall gull, har ikke merket noe til at den skal være treg eller lite brukervennlig. Jeg er absolutt ikke en dings-geek, men det gikk lekende lett å komme inn i bruken av iphonen. Ønsker meg iphone4... SIKLE[;)]

Jeg er veldig (!!) fornøyd med min iPhone 4 i alle fall!! Veeeldig fornøyd ;)

problemet med iphone er ikke brukervennligheten,guttungen min på 3 klarer å bruke ipaden(som er helt lik iphone) problemet er :
Prisen
OS et
Kompatibilitet med andre normale produkter,som usb
apple ER apple, design kommer før alt annet
Støtter ikke flash (whats up with that liksom?)
Helt avhengig av itunes.Måtte le da jeg kjøpte paden,første gang jeg skulle starte den måtte den være TILKOBLET ITUNES!hahaha

Her i huset har vi en ipad hver,en helt ok surfeenhet,men den får meg ikke til å urge iphone.Apple er apple-ikke noe for meg.

Back
Topp