iPhone eller Samsung?

hva skjedde med din iPhone da? Ble nysgjerrig her.. jeg har hatt iPhone siden den første kom og bruker den både på fjellet og hjemme på sommeren. Aldri hatt problemer med kulde?
står til og med i bakken å filmer barna i minus 10 når vi står på slalåm.
Akkurat det er ett kjent problem for iPhone, jeg har hatt iPhone siden den kom å det er vel først nå på XR at jeg syntes at dem begynner å greie seg i kulde. Jentungen kom hjem i dag uten strøm pga at det er kaldt ute. Liker alt annet på iPhone bedre enn på Samsung. Men iPhone er det første i verden som dør om det blir kaldt :eek:
 
Akkurat det er ett kjent problem for iPhone, jeg har hatt iPhone siden den kom å det er vel først nå på XR at jeg syntes at dem begynner å greie seg i kulde. Jentungen kom hjem i dag uten strøm pga at det er kaldt ute. Liker alt annet på iPhone bedre enn på Samsung. Men iPhone er det første i verden som dør om det blir kaldt :eek:

Vi i familien må ha vært heldig med alle våre da, de har aldri dødd i 15 grader før, selv om vi har hatt iPhone i 11 år. Rart hvordan man opplever forskjellig.
 
Back
Topp