iPhone eller Samsung?

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Hei, jeg skal bytte tlf, oog har nå hatt iPhone, hadde Samsung tidligere.
Vet kamera på Samsung får mye skryt.
Erfaringer. ?
 
Jeg har hatt mobil fra Samsung de siste 13 årene og veldig fornøyd:) Hatt Note og akkurat nå har jeg Samsung galaxy s10+:happy119
 
Last edited:
Hadde valgt alt annet enn Samsung. Jeg var Samsung fan i 12 år men de har elendig kundeservice så nå har jeg gått helt bort fra samsung
 
Iphone privat og Samsung på jobb. Liker klart best iphone ☺️
 
Jeg er fan av iPhone. Sjeldent problemer med telefonen min og har jeg deksel på så kan den mistes i bakken :p

hvilket deksel? Det j kjøpte har tlf falt ut av.. dårlig magnet skinn opplegg..
 
Samsung i så fall. Mye bedre kamera. Svigerfar har en ganske ny iPhone og han får ikke tatt bilder av sønnen min siden kamera bruker for lang tid til å ta bilde. Min sønn beveger seg mye og er avhengig av ett raskt kamera. Jeg har Huawei og er fornøyd med den. Omtrent som å ha samsung men med bedre kamera.
 
Jeg er samsung for alle penga. Har nå samsung s9 og veldig fornøyd med den. Mannen har s10 pluss. Den er helt rå. Skulle gjerne hatt den jeg også ! Men fikk meg ikke til å kjøpe den så lenge min fungerer så bra som den gjør :p
 
Jeg er samsung for alle penga. Har nå samsung s9 og veldig fornøyd med den. Mannen har s10 pluss. Den er helt rå. Skulle gjerne hatt den jeg også ! Men fikk meg ikke til å kjøpe den så lenge min fungerer så bra som den gjør :p

hva er så rått? Er d kameraet som er mye bedre? :)
 
Samsung i så fall. Mye bedre kamera. Svigerfar har en ganske ny iPhone og han får ikke tatt bilder av sønnen min siden kamera bruker for lang tid til å ta bilde. Min sønn beveger seg mye og er avhengig av ett raskt kamera. Jeg har Huawei og er fornøyd med den. Omtrent som å ha samsung men med bedre kamera.
Høres veldig rart ut, jeg tar bilder av lin iPhone mens min løper på fotballbanen.
 
Vi har Samsung s10+ begge to, jeg hadde iPhone før, men det var helt umulig å bruke når det var kaldere enn 15 plussgrader :confused:
Var SKIKKELIG misfornøyd med iPhone så det skjer ikke igjen
 
Vi har Samsung s10+ begge to, jeg hadde iPhone før, men det var helt umulig å bruke når det var kaldere enn 15 plussgrader :confused:
Var SKIKKELIG misfornøyd med iPhone så det skjer ikke igjen

hva skjedde med din iPhone da? Ble nysgjerrig her.. jeg har hatt iPhone siden den første kom og bruker den både på fjellet og hjemme på sommeren. Aldri hatt problemer med kulde?
står til og med i bakken å filmer barna i minus 10 når vi står på slalåm.
 
Back
Topp