Iphone 4 Vs. HTC Desire HD

*Bambi*

Elsker forumet
Vet dette sikkert har vært tatt opp flere ganger- men jeg har søkt her inne og finner ikke SÅ mye [:)]

Jeg er så SYKT usikker på HVA jeg skal velge da det virker som ALLE har Iphone.... spesielt hvilket abonnement jeg skal velge [8|]

Virker som det er 50/50 som liker de forskjellige så da er man like langt. Skriv gjerne fordeler og ulemper.

Til nå har jeg funnet ut

Iphone 4:
Fordeler
* Lang batteritid
*Flere apps (ca 200 000)

Ulemper:
*Dyr
*Knuses i kulde
*knuses hvis man mister den
*Kan ikke ta ut batteri
*Apps koster

HTC HD
Fordeler
*12 mpxl
*Større skjerm ( 4,3" i mot Iphones 3,5")
*Gratis apps
*Raskere enn Iphone 4

Ulemper
*Dårlig batteri?
*Mindre apps ( ca 50 000)
*Ikke like fin å se på som Iphone 4
*

Har htc desire og elsker den. Vanligvis kjøper jeg ny tlf en gang i året.. Men denne kommer jeg nok til å beholde.. Eventuelt kjøpe HD[:D]
Har lasta ned en del så batterier er mye bedre[:)]

Og det er mange mange apps. Alt du trenger og mye mer[:)]

ORIGINAL: Gitte__

Har htc desire og elsker den. Vanligvis kjøper jeg ny tlf en gang i året.. Men denne kommer jeg nok til å beholde.. Eventuelt kjøpe HD[:D]

Er det angry bird, spotify og yr.no f.eks ?[:D]

ORIGINAL: *Bambi*

Jepp! Gule sider, kart, bildeprogrammer, syklusprogrammer.. Osv[8D]

Har vært litt borti iphone og liker bedre htc pga jeg kan personliggjøre den mer[:)] På iphone er hovedmenyen det første du kommer inn på etter tastelåsen. På Htc har du en meny som du kommer innpå når du trykker på meny[:)] Så jeg har bilde av barna på "startsiden" og dei viktigste tinga der (facebook, meldinger, bilder)..

Men jeg har ikke eid en iphone selv, bare testa litt[:)] Så mulig det er ting jeg ikke vet[8D]

Har vært litt borti iphone og liker bedre htc pga jeg kan personliggjøre den mer[:)] På iphone er hovedmenyen det første du kommer inn på etter tastelåsen. På Htc har du en meny som du kommer innpå når du trykker på meny[:)] Så jeg har bilde av barna på "startsiden" og dei viktigste tinga der (facebook, meldinger, bilder)..

Men jeg har ikke eid en iphone selv, bare testa litt[:)] Så mulig det er ting jeg ikke vet[8D]

Takk for litt info. Er bare redd jeg skal bli misfornøyd. Er jo snakk om ganske mye penger [&:]

Takk for litt info. Er bare redd jeg skal bli misfornøyd. Er jo snakk om ganske mye penger [&:]

Ja, det er en del penger. Men du kommer nok til å bli fornøyd uansett hva du velger[:)]
Syns det er litt skummelt at vekkerklokka til iphone plutselig slutta å virke[8D]

jeg har hatt begge tlf og INGEN tvil om at iphone slår den andre langt nedi støvlene [;)]

apps får du gratis på begge, og betaler på begge, alt etter hva du er ute etter.
Det er kun en iPhone 4 som har knustes pga kulde, så det er ikke akkurat mange når man tenker på hvor mange som er solgt.
iPhone 4 tåler nok litt mindre juling enn HTC, men har mistet min i bakken mange ganger uten at den har tatt skade. *bank i bordet*

HTC har ikke blits. Ikke bare dårlig batteritid, men ekstremt dårlig batteritid. Enkelte dager må sambo lade telefonen sin to ganger pr dag, og han bruker ikke telefonen mye.

ORIGINAL: Nr.1!

Jeg har iPhone4 og av de ulempene du ramser har ikke jeg oppdaga noen! Mister min i bakken, den knuses ikke. Har hatt den med ute i flere kuldegrader (10-15-) og den er like fin! Appsene koster ikke mye, jeg har omtrent bare gratis apps og det er så mange, mange flere fordeler enn de du nevner. [:D]

Sign [:)]

ORIGINAL: tuppamaara

apps får du gratis på begge, og betaler på begge, alt etter hva du er ute etter.
Det er kun en iPhone 4 som har knustes pga kulde, så det er ikke akkurat mange når man tenker på hvor mange som er solgt.
iPhone 4 tåler nok litt mindre juling enn HTC, men har mistet min i bakken mange ganger uten at den har tatt skade. *bank i bordet*

HTC har ikke blits. Ikke bare dårlig batteritid, men ekstremt dårlig batteritid. Enkelte dager må sambo lade telefonen sin to ganger pr dag, og han bruker ikke telefonen mye.

Da er det en oppdatering som skal til for at batteriet skal vare lenger har jeg hørt..

jeg har hd og har ikke dårlig bateri! jeg har mange flere apps enn jeg trenger.
og jeg syns den er fin å se på[:D][8D]

jeg har htc HD2 og HATER den!! drittlf! men den er det ikke 12 mpx på? tror jeg ikke? [&:]
den henger seg opp HELE tiden, ringer folk helt pluttselig, og når jeg skal ringe noen og trykker på kontakten kan jeg ende opp med å komme tilnoen helt andre.

jeg har også en iphone 3gs 16gb som jeg egentlig skulle selge, men nå tar jeg den i bruk og driter i htc'n. ANGRER på at jeg ikke kjøpte iphone 4. dumme meg

om du sjekker tester så har htc hd 2 terningkast høyere enn iphone.Iphone er noe overprisa greier for folk som ikke har peiling[;)]Har blitt en moteting å ha iphone.

Og det er mange mange apps. Alt du trenger og mye mer

Er det angry bird, spotify og yr.no f.eks ?

*Sladrer med Jettemor82*
ORIGINAL: inamaria

jeg har htc HD2 og HATER den!! drittlf! men den er det ikke 12 mpx på? tror jeg ikke? [&:]
den henger seg opp HELE tiden, ringer folk helt pluttselig, og når jeg skal ringe noen og trykker på kontakten kan jeg ende opp med å komme tilnoen helt andre.

jeg har også en iphone 3gs 16gb som jeg egentlig skulle selge, men nå tar jeg den i bruk og driter i htc'n. ANGRER på at jeg ikke kjøpte iphone 4. dumme meg

hd2 er ikke desire hd.hd2 suger,bare se på os!

Eeeelsker Iphone!!
Har mistet min i gulvet et par ganger, men telefonen er like hel den altså.. Har på sånn "bumper", sånn at jeg slipper å være redd for det[;)]

Har MASSE gratis apps på den, og betaler kun for de jeg bruker mye, for å evt. få bedre, og da er det snakk om 6 kroner liksom[;)]

Jeg kommer aldri aldri aldri ha noen annen telefon enn iphone[:D]  Htc syns jeg virker så "kronglete", men så har jeg bare prøvd da - aldri eid ;)

Mannen min jobber som androidforsker hos telenor,og da jeg skulle velge tlf nå nylig sa han at jeg burde styre unna iphone.Iphone er som alt annet fra apple;overpriset og alt til apple har en egen patent(se bare simkort,du må ha en egen type simkort til iphone) Apple har ikke bra kundeservice.Apple har heller ikke noe mere innhold enn desire hd.Tvert imot,man får mindre for pengene. Jeg er ikke i tvil om at htc er bedre,det er bare å kikke på spesifikasjonene så ser du det selv også[;)]

ORIGINAL: inamaria

hd2 er jo ikke samme som hd

Veeeeeldig saklig å komme med at de som kjøper iphone ikke har peiling....[8|]

Jeg LIKER faktisk ikke HTC. Syns den virker plastikk aktig og - ja ikke noe for meg! Dessuten så er skjermen 1000 ganger bedre på Iphone 4 enn på htc - både i selve bilde, men også touch feelingen.

tror der er veldig smak og behag her jeg assa!! ville prøvd begge i butikken hvis jeg var deg!
jeg har prøvd vennners iphone og likte det IKKE!
htc derimot elsker jeg!
men andre er omvendt[:-]

ORIGINAL: Snartmammatil5

Veeeeeldig saklig å komme med at de som kjøper iphone ikke har peiling....[8|]

Jeg LIKER faktisk ikke HTC. Syns den virker plastikk aktig og - ja ikke noe for meg! Dessuten så er skjermen 1000 ganger bedre på Iphone 4 enn på htc - både i selve bilde, men også touch feelingen.

nå kjenner ikke du meg,men var ikke i den tonen du oppfattet det i.JEG mener at de som kjøper iphone ikke har peiling.Sjekk noen tester og spesifikasjoner så ser du hvilken av telefonene som er best. Kommer igjen helt ann på hva du vil ha også.Vil du ha utseende og betale mere så kjøper du iphone.Vil du ha en bedre telefon som kansje ikke ser like bra ut,men er billigere,så kjøper du htc desire hd.

Back
Topp