Iphone 4 Vs. HTC Desire HD

ORIGINAL: *Fernet*

ORIGINAL: Snartmammatil5

Veeeeeldig saklig å komme med at de som kjøper iphone ikke har peiling....[8|]

Jeg LIKER faktisk ikke HTC. Syns den virker plastikk aktig og - ja ikke noe for meg! Dessuten så er skjermen 1000 ganger bedre på Iphone 4 enn på htc - både i selve bilde, men også touch feelingen.

nå kjenner ikke du meg,men var ikke i den tonen du oppfattet det i.JEG mener at de som kjøper iphone ikke har peiling.Sjekk noen tester og spesifikasjoner så ser du hvilken av telefonene som er best. Kommer igjen helt ann på hva du vil ha også.Vil du ha utseende og betale mere så kjøper du iphone.Vil du ha en bedre telefon som kansje ikke ser like bra ut,men er billigere,så kjøper du htc desire hd.

Jeg vil si at jeg HAR peiling, og derfor valgte Iphone[;)] Man må finne en telefon som passer deg selv, og for meg så var htc alt for kronglete. Iphone har EN enkel meny, hvor alt ligger enkelt og greit - ikke ørti forskjellige "innganger" på menyene, snarveier og  ja - jeg vil kalle det styr[;)]
Men - det er meg! Jeg orket rett og slett ikke det der... Nå trykker jeg meg inn på menyen, inn på det jeg skal inn på, og på en knapp, så er jeg tilbake der jeg begynte. Veldig enkelt og greit[:)]

Men som sagt - hver sin smak! Tror ikke det har med peiling å gjøre, men med preferanser!

er jo hva man selv liker best! jeg elsker mac og i phone,ferdig med det.. er jo som om man foretrekke svin foran kylling,levis forran forarina jeans, er alltid noen som er uenige.. og at noen er forsker på android og ber deg styre unna i phone,det er jo selvsagt,hadde han forsket på i phone hadde det vert motsatt.....

ORIGINAL: Sha

tror der er veldig smak og behag her jeg assa!! ville prøvd begge i butikken hvis jeg var deg!
jeg har prøvd vennners iphone og likte det IKKE!
htc derimot elsker jeg!
men andre er omvendt[:-]

Mulig jeg må teste ut[:)] Men man får jo ikke gå inn å se på menyen på de demotelefonene?

Appsene til iPhone er også gratis! Ikke alle - men MANGE - aller fleste vil jeg si!
Jeg har brukt den ute i kulda - null problem!
Den kan knuses lettere fordi hele telefonen er av glass, men så mye finere da [:)]
Batteritid: Jeg lader min hver 3.dag ca. Da har den ca 1/3 batteritid igjen.
Kamera er bedre enn på HTC

Og så gjentar jeg: brukervennlig, brukervennlig, BRUKERVENNLIG!

Har selv iPhone 4 og iPod Touch.

det er blitz på HTC desire HD, og 8 mpx..Det er et bra kamera!! Har ikke SÅ mye å si når mpx kommer så høyt, da er det en del andre ting som avgjør om kameraet er bra eller ikke!!

[:)]

Back
Topp