Invitert i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet??

ORIGINAL: Labambie

Dette er tydeligvis stedsbetinget. Om jeg skulle hatt alle de 20+ jentene jeg skal ha i utdrikningslag i bryllupet + partnere kunne jeg droppet 90% av familien. GUDSKJELOV funker det ikke sånn her.. Synes det er smålig og sært og faktisk reagere på det... Men det er meg. 

Enig.
Vi har ikke råd til et stort bryllup, om noen av mine venninner blir sure fordi de ikke bli bedt i bryllupet klarer jeg meg fint uten det vennskapet.

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Labambie

Dette er tydeligvis stedsbetinget. Om jeg skulle hatt alle de 20+ jentene jeg skal ha i utdrikningslag i bryllupet + partnere kunne jeg droppet 90% av familien. GUDSKJELOV funker det ikke sånn her.. Synes det er smålig og sært og faktisk reagere på det... Men det er meg. 

Enig.
Vi har ikke råd til et stort bryllup, om noen av mine venninner blir sure fordi de ikke bli bedt i bryllupet klarer jeg meg fint uten det vennskapet.

Enig! [:D]

I utdriknigslagene vi har hatt er det stas å dra frem gamle venner, så nei ingen som tenker over at de ikke
blir bedt i bryllupet [:-]  Jeg har vært i maaange, men bare noen få bryllup.

Har egentlig ikke tenkt over at noen syntes det er feil assa.. merkelig at noen reagerer!!![:-]

Har jeg aldri hørt om [8|]

Har aldri blitt invitert kun i utdrikningslaget, men hadde ikke syns det var rart hvis jeg ikke ble bedt i bryllupet. Trodde faktisk det var helt vanlig jeg[:)]

Jeg skal faktisk arrangere et utdrikningslag for en jeg ikke skal i bryllup til[;)][8D]

Ja, jeg har vært i utdrikkingslag og ikke i bryllupet.

ORIGINAL: FancyPants

Ja, ganske normalt vil jeg si.

Ikke uvanlig det nei!

jeg har invitert til utdrikkingslag med gjester som ikke kommer i bryllupet... og i bryllupet kommer det gjester som ikke var i utdrikkingslaget.. [;)]

Back
Topp