tingeling1
Forumet er livet
Her er det VELDIG normalt! Alle gjør det sånn. Jeg syns det er veldig hyggelig å bli bedt i utdrikningslag selv om jeg ikke er bedt i bryllupet [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Enaj
Ja, det er normalt.
Utdrikningslag blir jo mange bedt, arbeidskollegaer, gamle studiekompiser, barndomsvenner, nye venner, barselklubbvenniner, treningsvenner, naboer, kusiner, you name it.
Ja, det er normalt.
Utdrikningslag blir jo mange bedt, arbeidskollegaer, gamle studiekompiser, barndomsvenner, nye venner, barselklubbvenniner, treningsvenner, naboer, kusiner, you name it.
Ja, det er normalt.
ORIGINAL: Rico82
Jeg er kanskje sær men jeg synes ikke noe om det.... Nesten litt frekt.... Bra nok i utdrikningslag men ikke i brullypet... Sånn tenker jeg da....
ORIGINAL: Sicily
I min verden er det direkte UFINT å gjøre det der, men vet at mange her inne syns det er helt ok.
Utdrikningslag er jo for nære venner, ikke for masse randoms man ikke har snakket med på 10 år.. Sånn er det ihvertfall her. Aldri opplevd at noen har invitert folk som ikke var invitert i bryllupet. Og jeg har vært i noen bryllup og utdrikningslag. Spurte også kjapt venninnene mine, for jeg lurer jo på om det bare er jeg som er rar, når nesten alle her inne syns det er ok hver gang der blir tatt opp.. [8D]
Blir jo noe annet dersom man har bryllup med kun familie f.eks, men ellers syns jeg ikke noe om det..
ORIGINAL: Jelin
Ja, vet om flere som har gjort det sånn.
ORIGINAL: Fridasinmamma
Tror det er mange som har det sånn.. Jeg har selv vært invitert til utdrikningslag, men ikke bryllup..
Har også vært invitert til utdrikningslag.. og kaffe til bryllupet..
Tror man gjør forskjellig... Og det er jo ikke bruden som inviterer til utdrikningslaget.. det er det forloveden som gjør..
ORIGINAL: Rico82
Jeg er kanskje sær men jeg synes ikke noe om det.... Nesten litt frekt.... Bra nok i utdrikningslag men ikke i brullypet... Sånn tenker jeg da....
Ja, det er normalt.