Invitert i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet??

Her er det VELDIG normalt! Alle gjør det sånn. Jeg syns det er veldig hyggelig å bli bedt i utdrikningslag selv om jeg ikke er bedt i bryllupet [:)]

ORIGINAL: Enaj

Ja, det er normalt.

Utdrikningslag blir jo mange bedt, arbeidskollegaer, gamle studiekompiser, barndomsvenner, nye venner, barselklubbvenniner, treningsvenner, naboer, kusiner, you name it.

Sign- Helt normalt her iallefall [:)]

Ja, det er normalt.

Utdrikningslag blir jo mange bedt, arbeidskollegaer, gamle studiekompiser, barndomsvenner, nye venner, barselklubbvenniner, treningsvenner, naboer, kusiner, you name it.

Ja, det er normalt.

ORIGINAL: tingeling1

Her er det VELDIG normalt! Alle gjør det sånn. Jeg syns det er veldig hyggelig å bli bedt i utdrikningslag selv om jeg ikke er bedt i bryllupet [:)]

Ja, det er normalt.

ORIGINAL: Rico82

Jeg er kanskje sær men jeg synes ikke noe om det.... Nesten litt frekt.... Bra nok i utdrikningslag men ikke i brullypet... Sånn tenker jeg da....

jeg skal på utdrikningslag, men ikke i bryllupet![:)]
gjør meg ingenting, synes det er mye kjekkere med utdrikningslag!

Tror det er en sånn ting som varierer veldig fra sted til sted, og fra omgangskrets til omgangskrets.
Noen mener at det er dikrekte frekt, og hadde blitt fornærma.
Men her/i min omgangskrets er det helt normalt. Man er gjerne 15-20 stk i utdrikningslaget, og de aller færreste inviterer så mange venner i bryllupet. (Dersom brud og brudgom har 20 venner hver, så blir jo det 40 tilsammen, og dersom alle har følge, så er man jo oppe i 80 gjester...)
Alle mine venninner har invitert folk i utdrikningslaget, som ikke ble invitert i bryllupet - og INGEN blir sure/fornærmet.

ORIGINAL: Sicily

I min verden er det direkte UFINT å gjøre det der, men vet at mange her inne syns det er helt ok.
Utdrikningslag er jo for nære venner, ikke for masse randoms man ikke har snakket med på 10 år.. Sånn er det ihvertfall her. Aldri opplevd at noen har invitert folk som ikke var invitert i bryllupet. Og jeg har vært i noen bryllup og utdrikningslag. Spurte også kjapt venninnene mine, for jeg lurer jo på om det bare er jeg som er rar, når nesten alle her inne syns det er ok hver gang der blir tatt opp.. [8D]

Blir jo noe annet dersom man har bryllup med kun familie f.eks, men ellers syns jeg ikke noe om det..

enig med sicily her ja......i min verden er det også direkte ufint[;)]

ORIGINAL: Jelin

Ja, vet om flere som har gjort det sånn.

tror dette har mye med hvor en bor og ets
her så er det helt normalt at alle som var med i utdrikningslaget ikke er med i bryllupet ofte pga at det er alt fra venner og arbeidskolegaer og slikt som er med.

ORIGINAL: FancyPants

Ja, ganske normalt vil jeg si.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Tror det er mange som har det sånn.. Jeg har selv vært invitert til utdrikningslag, men ikke bryllup..

Har også vært invitert til utdrikningslag.. og kaffe til bryllupet..

Tror man gjør forskjellig... Og det er jo ikke bruden som inviterer til utdrikningslaget.. det er det forloveden som gjør..

[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Rico82

Jeg er kanskje sær men jeg synes ikke noe om det.... Nesten litt frekt.... Bra nok i utdrikningslag men ikke i brullypet... Sånn tenker jeg da....

Enig her!
Hvorfor skal man be random venner i utdrikkningslaget?
Om man ikke ønsker å ha de i bryllupet..

Er en annen ting om man bare har et bryllup med familie eller folovere da!

Å det er jo ikke bare forloveren som ber inn til utdrikkningslag, veldig ofte får jo bruden komme med ønsker=)

ORIGINAL: FancyPants

Ja, ganske normalt vil jeg si.

Ja, det er normalt.

sign...det trodde jeg og.....

Ja, det er normalt.

Helt enig! Jeg hadde ikke venner i bryllupet - kun nærmeste familie. Kunne jeg ikke ha utdrikningslag da?

ORIGINAL: Jelin

Ja, vet om flere som har gjort det sånn.

ja ja ja . De har skjedd meg i hvert fall 2 ganger. Er vanlig å invitere "gamle" venninner i utdrikningslaget :)

Back
Topp