Invitert i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet??

ikke normalt!! Har aldri hørt om det i alle fall.

Ja, vet om flere som har gjort det sånn.

Normalt.
Ikke alle som har store bryllup med masse venner, men som mange gode venninner.

Ja ser ikke noe galt i det.

utrdrikkningslaget er gjerne hele vennegjengen. Kanskje også de som ikke er så nære. Er jo ikke alle som skal ha STORE bryllup med 100 gjester..

Tror det er mange som har det sånn.. Jeg har selv vært invitert til utdrikningslag, men ikke bryllup..

Har også vært invitert til utdrikningslag.. og kaffe til bryllupet..

Tror man gjør forskjellig... Og det er jo ikke bruden som inviterer til utdrikningslaget.. det er det forloveden som gjør..

Ja, her jeg bor er det veldig normalt hvertfall[:D]

Var ei av de som var i mitt utdr.lag som ikke var invitert i bryllupet. Men så hadde vi bare 20 gjester også da[:)]

I min verden er det direkte UFINT å gjøre det der, men vet at mange her inne syns det er helt ok.
Utdrikningslag er jo for nære venner, ikke for masse randoms man ikke har snakket med på 10 år.. Sånn er det ihvertfall her. Aldri opplevd at noen har invitert folk som ikke var invitert i bryllupet. Og jeg har vært i noen bryllup og utdrikningslag. Spurte også kjapt venninnene mine, for jeg lurer jo på om det bare er jeg som er rar, når nesten alle her inne syns det er ok hver gang der blir tatt opp.. [8D]

Blir jo noe annet dersom man har bryllup med kun familie f.eks, men ellers syns jeg ikke noe om det..

Ja, helt normalt [:)] Har vært i flere utdrikningslag hvor jeg ikke har vært i bryllup.
Feks til ei jeg var mye med på ungdomsskolen og har mange minner med, men ikke har vært i livet til de siste årene. [:)] Så ender det som regel opp med at en har gjenopptatt endel kontakt i ettertid igjen [:)]

ORIGINAL: Sicily

I min verden er det direkte UFINT å gjøre det der, men vet at mange her inne syns det er helt ok..

Hvorfor?

Hvis f.eks de velger et lite bryllup. Den nærmeste familien og forlovere f.eks.

Det er ikke bruden som lager utdrikkningslag, og det er jo morro for vennegjengen og ha en fest sammen også. Gjøre det litt spesielt på den måten.

Jeg har vært i utdrikningslag og ikke bryllup. Syns det var helt greit jeg [:)]

Det kommer an på bryllupet. Ser ikke noe galt i det.

Vi hadde mange venner i bryllupet vårt, og de som var invitert i utd.laget var også invitert i bryllupet (noen til middagen, noen til kaffen).

Helt normalt her iallefall[:)]

Syns det er koselig å få komme i en av delene jeg,ikke alle som har råd til å ha alle venna sine i bryllupet!

nei her gjør man ikke sånt. Her er utdrikningslag for de jentene man er i nær familie med og gode venninner som man har invitert i bryllupet. Med mindre man gifter seg kun med forlovere da.
HAr faktisk aldri hørt om noen annen måte å gjøre det på heller. SYnes det ville vært merkelig.

Jeg er kanskje sær men jeg synes ikke noe om det.... Nesten litt frekt.... Bra nok i utdrikningslag men ikke i brullypet... Sånn tenker jeg da....

Foruten mitt eget utdrikningslag, har jeg vært i 4, 2 var jeg invitert i bryllup til, 2 var jeg ikke. Syns det var helt supert å få være med i utdrikningslag, selv om jeg ikke skulle i bryllup. Man har kanskje ikke mulighet til å ha alle sine venner i bryllupet, men ønsker å ta en fest med dem i forkant likevel [:)]

Back
Topp