Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Roskva~
Hmmm, har du vurdert muligheten for at din mor sliter litt psykisk? Oppførselen hennes er jo ikke akkurat normal...
Jeg ser andre foreslår OCD - MIN første tanke var begynnende alzheimer...
Det KAN faktisk hende at det ikke bunner i manglende respekt for deg, men at hun faktisk ikke klarer å la det være.
Ta det opp med fastlegen til moren din - dersom det er alzheimer er det greit å få stilt diagnosen tidlig.
Lykke til, jeg forstår godt at det driver deg til vanvidd [:)]
ORIGINAL: Mamma x 3
ORIGINAL: Emmaleene
Ja men da står bare mamma utnfor å ringer på eller ringer 1000 ganger på telefonen for å vite om jeg har ryddet...
Uansett hva jeg velger er det like [:@]
Har du snakket med henne om det?sagt klart ifra? Jeg hadde ikke fiksa å hatt det sånn
ORIGINAL: inamaria
ORIGINAL: ~Roskva~
Hmmm, har du vurdert muligheten for at din mor sliter litt psykisk? Oppførselen hennes er jo ikke akkurat normal...
Jeg ser andre foreslår OCD - MIN første tanke var begynnende alzheimer...
Det KAN faktisk hende at det ikke bunner i manglende respekt for deg, men at hun faktisk ikke klarer å la det være.
Ta det opp med fastlegen til moren din - dersom det er alzheimer er det greit å få stilt diagnosen tidlig.
Lykke til, jeg forstår godt at det driver deg til vanvidd [:)]
hun sier jo hun har vært sånn i alle år...
ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis
ORIGINAL: esilenot!!!!!!!!!!!!!!!!!!..for lenge siden
Tror jeg rett og slett hadde skiftet lås på yttterdøra.
ORIGINAL: Tåkeliten
Gi henne ett sjokk... Få mannen din til å ta deg i doggy i gangen i det hun låser seg inn eller noe helt totalt graverendes, så får hun så sjokk at hun aldri tør å trø innenfor dørstokken din igjen!
Var egentlig ment litt ironisk, men når jeg tenker over det så tror jeg at jeg hadde gjort noe sinnsykt selv, bare for å statuere ett eksempel og få henne til å respektere deres privatliv.
ORIGINAL: Zera
hadde sagt det rett ut:
Nå er dette MITT hus! Jeg gjør ting på min måte her nå og det må du bare forstå.. sånn er det! Og du kan ikke holde på å komme hit når det passer DEG i alle døgnets timer for vi har vårt liv, og det skal ikke være nødvendig at vi skal sitte å bare vente på når du PLUTSELIG kommer innom..
Nå har jeg sagt hva jeg føler og mener og du SKAL respektere det...
Vist du ikke gjør det, så skifter jeg lås på døra, kobbler ut ringeklokka og slår tlf på lydløs..
Og vil du virkelig at det skal gå til det punktet??
Eller noe i den durr :)
ORIGINAL: esilenot
Tror jeg rett og slett hadde skiftet lås på yttterdøra.