Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mennesker har ikke bruk for kumelk egentligSå det er ingen krise om de ikke liker melk.
Det finnes annen mat med kalsium. Så det er ikke noe å bekymre seg for.
Ja,kanskje det funkerEr vel fare for at jeg blir hengt av mammapolitiet, men når min 1 åring ikke ville ha melk tilsatte jeg bitte-litt oboy.Lot det bli gradvis mindre ved hvert måltid og etter tre dager drakk han melk som om han aldri hadde gjort annet og oboy smakte han ikke igjen før han var passert 3
![]()
Ånei. Min ville ikke ha den kald, men kosa seg med flaske om han fikk oppvarmetHar prøvd å varme den ja,men hun vil ikke ha den da heller...
Hehe. Det var faktisk ganske lurt. Liker ikke melk selv, men min datter og mann gjør det. Men da har jeg ett tips hvis den i magen ikke gjør det. Jeg prøver å få i meg melk siden jeg er gravid men blir da med sjokolade pulver i.Er vel fare for at jeg blir hengt av mammapolitiet, men når min 1 åring ikke ville ha melk tilsatte jeg bitte-litt oboy.Lot det bli gradvis mindre ved hvert måltid og etter tre dager drakk han melk som om han aldri hadde gjort annet og oboy smakte han ikke igjen før han var passert 3
![]()
Mennesker har ikke bruk for kumelk egentligSå det er ingen krise om de ikke liker melk.
Det finnes annen mat med kalsium. Så det er ikke noe å bekymre seg for.
Hehe. Det var faktisk ganske lurt. Liker ikke melk selv, men min datter og mann gjør det. Men da har jeg ett tips hvis den i magen ikke gjør det. Jeg prøver å få i meg melk siden jeg er gravid men blir da med sjokolade pulver i.