Høres veldig omfattende ut. Hvordan går det nå?
Ikke omfattende i det hele tatt. Maskinen gjør mesteparten av jobben. Lager store posjoner og fryser ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig omfattende ut. Hvordan går det nå?
Takk for svar
Det jeg synes er skummelt er tanken på å gi babyen mat av feil størrelse eller konsistens, som gjør at hun setter den i halsen. Er livredd det
Det ble veldig presisert at maten til babyen skulle være veldig flytende da vi begynte med fast føde til lillemor. Fikk litt angst for klumper av det. Og det er så ekkelt å se på at de brekker seg. En gang satt lillemor mat fast og. Jeg reiste meg rolig opp, og ordnet situasjonen uten dramatikk, men det var skikkelig ekkelt likevel
Vi prøvde middagsglass med lillemor, men det likte hun ikke. Jeg gadd ikke styre med det, så hun fikk heller vår mat. Så jeg har ikke saltet maten på 5 år ^^ I dag gjorde jeg det, men det føltes bare feil.
Vi liker godt grøt her i huset, så det passer oss godt. Da kan jeg lage grøt til lillemor og så gi litt til Lillejenta og, bare passe på at det ikke blir laget av melk. Og glutenfri da.
Men det blir nok mindre grøt enn det lillemor fikk. På det tidspunktet var det liksom melk, grøt eller middag som var alternativene følte jeg.
Jeg har en hel del mer å lese tror jeg. Vet du om det finnes lett tilgjengelig informasjon om mat til de ulike stadiene av spise treningen?
Var på helsestasjonen I dag. Der kunne HS fortelle at jeg burde gi fast føde før jeg ammer, for nå skal fast føde stå for den største delen av kostholdet mens melka skal være drikken....
Jaja, hun var i det minste ikke negativ til å la babyen styre måltidene.
Var på helsestasjonen I dag. Der kunne HS fortelle at jeg burde gi fast føde før jeg ammer, for nå skal fast føde stå for den største delen av kostholdet mens melka skal være drikken....
Jaja, hun var i det minste ikke negativ til å la babyen styre måltidene.
Hva mener du er riktig? Jeg fikk ikke noe beskjed, men her spiser barnet fastføde og så ber han nesten aldri for mme etterpå. Er det bare mme, så vil han ikke spise mer/er mett.Oi, det var ikke særlig opplyst av henne. :/
Det første året skal morsmelk/erstatning være hovednæring.Trodde det var vanlig. Fastføde skal jo etterhvert presse ut måltiden med mm/mme. Da føles det naturlig å spise annen type mat så mye barnet klarer og så ta resten i form av mme/mm. Hvordan kan barnet ha interesse for andre produkter, når det har blirr mett på melk?
Hva mener du er riktig? Jeg fikk ikke noe beskjed, men her spiser barnet fastføde og så ber han nesten aldri for mme etterpå. Er det bare mme, så vil han ikke spise mer/er mett.
Trodde det var vanlig. Fastføde skal jo etterhvert presse ut måltiden med mm/mme. Da føles det naturlig å spise annen type mat så mye barnet klarer og så ta resten i form av mme/mm. Hvordan kan barnet ha interesse for andre produkter, når det har blirr mett på melk?
Hva mener du er riktig? Jeg fikk ikke noe beskjed, men her spiser barnet fastføde og så ber han nesten aldri for mme etterpå. Er det bare mme, så vil han ikke spise mer/er mett.
Trodde det var vanlig. Fastføde skal jo etterhvert presse ut måltiden med mm/mme. Da føles det naturlig å spise annen type mat så mye barnet klarer og så ta resten i form av mme/mm. Hvordan kan barnet ha interesse for andre produkter, når det har blirr mett på melk?
Jeg må si at dette går da veldig bra
I dag fikk hun brød med leverpostei på, det var populært. Ingen grøt så tynn som suppe, her mater ungen seg selv![]()
Åh, er så artig!! Et år siden vi var der og, det var så artig!