Introduksjonstråd

26år og bor i Fredrikstad
Vi gikk igjennom en senabort i januar, jeg var da halvveis igjennom svangerskapet med ei lita jente. Vi krysser fingrene denne gangen og håper det kommer en liten som gjør seg hørt rundt 12mars ❤

28 år og bor i Kristiansand :) termin ca 19. mars, dette blir vårt andre barn [emoji173]️

27 år, bor i Lier, menstermin sier 5+2 i dag så foreløpig termin er 10.mars. Dette er min første baby. Mistet i mai og ble gravid måneden etter! Håper at lille nurket vårt holder seg der inne denne gangen <3

27 år fra Vestfold :-) har en jente fra før av som blir 2år i november. Er i dag 4+1 og termin 19. Mars :-) krysser fingrene for at alt går bra

27 år (28 i oktober) fra Vestlandet. Foreløbig termin sier 02.03.18. Har en gutt på 2 år fra før av [emoji173]

28år fra vestfold, termin 6 mars. Har en engelgutt som ikke fikk leve,så dette barnet er virkelig etterlengtet!

32år, gift og bor i Oslo. Sterkt etterlengtet barn og har måtte ty til fertilitetsbehandling i utlandet.
Termin ca 5.mars

Jeg er 24 år, og bor i Østfold. Jeg har foreløpig termin 16.mars. Dette blir nr. 2. Vi har et barn født januar 2017. Det blir 14 mnd mellom nr 1 og 2. [emoji4]

Jeg er 25 (blir straks 26) bor på Sunnmøre :)
Foreløpig termin 7.mars.
Dette blir min nr 3, men min og mannens felles nr 2[emoji173]️
Har en sønn på snart 9 og en datter på 3[emoji173]️

Hei :)27 år fra Rogaland. Venter vårt første barn. Veien har vært lang med flere års prøving og en MA i desember. Ble gravid på første prøverørsforsøk nå. Termin 14 mars. Krysser fingrene for at det denne gang skal gå :Heartred

27 år fra Trondheim, samboer er 25. Venter nr 2 rundt 14 mars. Har en liten en på 14,5 måned.

29 fra Kristiansand. Førstegangsforelder her, termin er omtrent 15. Mars.

27 år fra Hedmark/ottestad, samboer er 28 år. Foreløpig termin 24. Mars. Første for oss begge :)

26 år, Akershus, samboer er 29. Termin rundt 25. mars. Dette blir første barnet :)

Last edited:
27år, mannen er 28år, i har lille H på litt over 9 mnd og har termin 3.mars foreløpig :D skal på UL 1 august, så veldig spent :D:D

Back
Topp