Introduksjonstråd

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hei!

Vi savnet en plass å introdusere oss nye i terminforumet, så jeg tenkte bare å opprette en tråd med det formålet.
Kan være en grei plass for nye inn i forumet å si hei, kanskje fortelle litt om seg selv?
Typisk alder, hvor langt man er på vei, hvor i landet man er, har man barn fra før av og slike ting.
Kanskje vi kan samle dette i en tråd, så slipper alle å måtte lage sin egen tråd for å si hei? :)

Kan begynne med oss!
Grunnen til at jeg skriver "oss" er fordi dette er en fellesbruker som både jeg og mannen bruker her på Babyverden, da vi begge er engasjerte og interesserte. Vi er i midten av 20-årene begge to :) Vi er fra Bergensområdet, og har termin beregnet til 18. mars. Så i dag er jeg 4+0. Vi har ingen barn fra før av, og har aldri prøvd tidligere heller. Så dette blir spennende!
 
28år fra Møre&Romsdal [emoji2] menstermin 1 mars, som blir vår første [emoji173]
 
Jeg er nettopp fylt 37 fra Hordaland og funnet ut jeg ble gravid på minipillen. Så ikke planlagt, men for en overraskelse. Har en jente som snart er 3 år og en gutt som er 6 mnd. Litt usikker på termin da store deler av mai var en blody may. Men ut i fra siste blødning er det 08.03.18
 
22 år fra Nordland, men studerer i Trondheim. Menstermin er 11. Mars og vi venter vårt første barn [emoji1]
 
25år, tilflytter Møre og Romsdal, termin 07.03.18. Dette blir nr 2, har ei jente fra før på snart 5 [emoji177]
 
31 år og fra Oslo. Foreløpig termin er 12.mars. Vi har en datter på 2 år fra før.
 
21 år(fyller 22 i november) fra Akershus, men flyttet nylig til et lite sted i Telemark hvor samboer kommer fra. Ble akkurat ferdig med sykepleierutdanning og er veldig fornøyd med det. Termin er 2.mars, vi venter vårt første barn.
 
28 år fra Hedmark, foreløpig termin 8.mars [emoji4] Første felles barn [emoji173]️
 
Last edited:
25 år og bor i Bergen, termin 08.03.18 og appen sier 5+3 [emoji173]️ Vi har mistet første spirer vår i april og er nå gravide på nytt med vårt første barn [emoji173]️
 
27 år, fra Oslo, mensentermin 15.mars, og appen sier 4+3 idag! Første barnet:Heartred Håper håper håper frøet i magen er friskt og vokser seg stor og sterk:happy:
 
37 år fra Hedmark. Termin 14/3, barn nummer 4 for meg, nr 2 for mannen, blir vår 5. Totalt[emoji4]
 
33 år fra larvik i Vestfold. Litt usikker på termin enda.. hadde en sa i slutten av mai og fikk aldri mensen igjen. tul til tirsdagen gir nok noen svar. Mellom 1 og 10 mars en gang dette blir mitt 3 barn. ❤
 
27 år fra vestlandet, foreløpig termin er 3.mars :happy: Dette er vårt første barn :)
 
29år fra Oslo(bor i Danmark), har en gutt på 2 år..usikker på termin..så skal bestille tidlig ul
 
32 fra Rogaland, menstermin 08mars. 5+6. Har en sønn på 8 mnd.
 
35 år, fra Bergen. Menstermin 18.03. Det blir vårt første barn.
 
30 år fra Møre og Romsdal.
3. barnet (dog 7. graviditeten så holder pusten)
Termin 15.03 [emoji173]️
 
Back
Topp