Introduksjonstråd

32 år fra Bergen, mannen er 26 :cool:
Vårt første barn :Heartred mistet en liten spire i april så ønsket om å bli foreldre står høyt for oss begge nå :Heartred
 
Heisann. 34 år fra oslo. venter nr 4 <3 menstermin er 24.mars :)
 
28 år fra Oslo, bor på Hedmark. Gift og vårt andre barn. Mens termin 20 mars :)
 
30 år som bor i sør. Vi er gift, og har en gutt på 3 år fra før. Håper denne klorer seg fast til termin 29 mars[emoji4]
 
36, venter nr 3 og bor i Oslo
 
26 år, bor i Stavanger [emoji4] dette blir min nr 3 og hans nr 1! Menstermin 3 mars [emoji173]️
 
21 år fra Oslo, men bor i Bergen med min forlovede og sønnen vår på 1,5 år[emoji4] mens termin 24 mars
 
28 år (snart 29) kommer fra Rogaland men er bosatt i Fredrikstad! [emoji846]
Vi venter nummer 3 rundt 27 mars og appen sier jeg er 4+3 i dag [emoji16]
Har to gutter på 5 og snart 3 år så det blir en fantastisk aldersforskjell [emoji6]
 
Introduserer meg selv her også :) Da tusler jeg stille og rolig inn på dette forumet - har såvidt vært innom før - en spontanabort og tre kjemiske i løpet av en to-årsperiode for noen år tilbake (fire år siden nå) gjorde at vi la hele barneprosjektet vekk og bestemte oss for å gå videre i livet uten barn - men når man lar seg rive med på sommerferie kan ting brått skje, viser det seg ;) Termin ifølge terminkalkulatur er 27. mars. Er livredd og overvelda, men samtidig veldig glad, og kjenner at jeg virkelig håper at dette sitter nå :) Går på progesteronstøtte og blodfortynnende (mest pga. ferie til Roma, drar senere denne uka...). Kjenner jeg bare vil at to-tre uker til skal gå og at vi kan få tatt den tidlige ultralyden, da håper og tror jeg at ting vil føles mer virkelig..... Er 35 år, bosatt i Aurskog-Høland, og dette blir da - forhåpentligvis!! - vårt første barn :) Gift med verdens beste er jeg også :)
 
Back
Topp