Introduksjonstråd - Mars 2026

Heisann! 28 år gammel og bor i Nord med mann og hunder :love2 Jobber i ambulansen, så må tidlig ut av jobb, så det blir en lang periode borte fra jobb! Vi har hatt en SA (6+5) og en MA (9+0) på rappen, også en PP etter det uten hell. Nå er jeg 4+0 uker og krysser fingrene for at det går denne gangen :Heartpink

Jeg er 35 år, bor på Askøy litt utenfor Bergen dette er mitt første barn som jeg venter sammen med kjæresten min til stor glede da jeg nylig egentlig ble henvist til gynekolog pga ikke normal eggløsning(noe jeg motbeviste litt no) så var en gledes nyhet å se positiv test

Bra initiativ! Jeg har termin sist av alle, så blir nok en av de siste til å publisere her også.

Jeg er 33 år og gift. Har en datter sammen på snart to år Vi gleder oss og er spente på hvor hektisk det blir med to barn. Bor i nærheten av Hamar :)

Dame 37 år, gift med en fisker og vi har to barn fra før på 6 år og 8 år.

Livet skjedde og plutselig var minsten 4 år før vi landa på å gå for nr 3. Vi har noen SA bak oss denne perioden, men nå håper vi på terminskatt!

Bor i Agder, 32 år og gift med drømmemannen. Vi bor på gård (sau) og har en gutt på rett over 2. Spent på hvordan det blir med søsken ettersom junior er sjalu delux, pluss at jeg ammer fremdeles. Men men, det går seg nok til! Heldigvis har jeg aldri hatt noen spontanaborter, tatt to graviditetstester i hele mitt liv, en ble junior og så en nå. Håper denne også holder hele veien!

37år fra Sogn og Fjordane. Etter 13 år sammen med samboer fant vi ut at det var på tide med barn. Gravid med vår første, termin i begynnelsen av mars.

33 fra østlandet. Bor i Nord med samboer og 2barn fra tidligere. De har ønsket seg et søsken et par år, så det gledes til vi (forhåpentligvis) kan fortelle etterhvert :love017 Yngste fyller 10år rundt termin, så blir en liten attpåklatt.

Vi har hatt det fint sammen som bare to, med den friheten man har som barnløs:) Vi har heller aldri vært sikre på om vi ønsker oss barn, det er noe vi først har tenkt på de siste 2 årene kanskje. Vi gleder oss veldig, og alt føles veldig rett nå:)
Jeg synes det er flott! At man tar avgjørelser som passer seg selv, og ikke det alle forventer skal skje :Heartred

Bor i nord trønderlag og jeg har 4barn mellom 14 og 3år sykepleier, fikk påvist pcos så har prøvd i over 1år uten å lykkes før det ble positiv test nå så dette blir mitt barn nr 5 og samboer sin nr 3 (har 2 sammen med han fra før). Bli nesten en ny attpåklatt da minste blir 4år og 4måneder ish

38 år fra Oslo.
Venter barn nr 2, har en datter på 8 år fra før.
Vært usikre lenge på om vi ønsker flere barn, men landet på at det gjør vi.❤️

36 år, Bergen!
Sønn på 14 år og 2 bonusjenter på 11 og 10!
Veldig uventet å bli gravid igjen, men til stor glede!
6+2 i dag :Heartred

Back
Topp