Introduksjonstråd ✨

Hei, jeg blir straks 33 år. Bor med mann, 1 barn og hund. Har et barn født i mars 24, så blir ish 20 måneder mellom disse om denne graviditeten går bra. 3. gangen jeg er gravid, mistet første i uke 20+1, men jeg er mer rolig denne gangen enn forrige, så vi får bare se! Håper virkelig at det kommer en babis i desember 2025 :)

Heihei!
34 år fra Nordland her! Har samboer og ett barn fra før. Ønske om et søsken har vært sterkt, tok ut p-stav ifjor sommer, men begynte ikke å prøve aktivt før de siste 3-4 mnd. Hadde nok litt høye forventninger om at det skulle klaffe med en gang slik det gjorde sist, så planen var ikke akkurat termin så tett opp mot jul som det ble(22.des):smiley-ashamed005 men første kom før termin så satser på at det ikke blir julemat fra sykehuskantina i år, selv om det blir bagateller i det hele :laughing002

Hei! Tar sjansen på å melde meg inn her nå, da jeg endelig tørr stole litt på testene :hilarious:
29 år gammel fra Østlandet, har prøvd på barn nummer 1 nå i to år. Hadde første IVF-innsett 1. april og har positive tester nå :love017 Bor med mann og 2 hunder på småbruk for oss selv, det er helt supert! Ikke helt planlagt termin så tett opp mot jul (21. des), men tar absolutt det - blir verdens fineste julegave :Heartred

Kanskje på tide å introdusere seg, selv om jeg fortsatt ikke har helt troa på at det skal gå bra :angelic: 40 år, bor på Østlandet. Har to nydelige jenter født i 2016 og 2018 med min ekssamboer. Etter to år i nytt forhold, tok jeg ut hormonspiral i august fordi kjæresten ønsker et eget barn. Den satt på tredje forsøk, men vi mistet i desember (uke 7). Det var en enorm sorg for meg. Ble gravid igjen påfølgende syklus, men kjemisk. Har fått beskjed om at jeg har få follikler og at sannsynligheten for å lykkes ikke er veldig stor. Hadde begynt å se for meg et fint liv uten flere barn, men jaggu satt den (i den verst tenkelige måneden mht barnehageplass (vi vurderte å stå over én mnd, men kunne jo gå glipp av et gullegg) :dance008 Nå er vi gravide med estimert termin 14. desember, så får vi se om det holder helt inn :smiley-angelic001

Back
Topp