Introduksjon

Oi ja det er absolutt spennende! Jeg har mistet to ganger i uke 5-6 så jeg har ikke klart å vente lenge med ultralyd da det var MA sist gang. Orket ikke den opplevelsen igjen med å vær lykkelig for å ha kommet så langt (da uke 9) men så var det stoppet opp for lenge siden.. :(
Men du har virkelig noe å se frem til! Skal du vente helt til oul?
Ååå, godt å høre at det har gått bra denne gangen! <3 jeg var idag, er så heldig at legen her oppi nord (ferie) har ultralydapparat på kontoret, så når jeg var inne idag for en kontroll (har fått uvi) så ville han ta en ul! Heeeelt fantastisk å se. Jeg har nesten ikke ord..for en opplevelse! Nå skal vi bare vente til oul, ja :) nå bekymrer jeg meg ikke lengre..nå må vi bare nyte det!
 
32 år fra Østfold, vi har en gutt fra før født i 2009. Termin 25. januar:)
 
24 år, gift, fra Bergen. Har en gutt på 13 måneder fra før (født i juni 2014). Har tidligere mistet i uke 16 (før gutten min kom til verden), så håper alt går fint denne gangen! :)
 
25 år, samboer, bor ved jessheim. Venter nr 1. Slitt veldig lenge pga pco( operasjoner, tabletter osv) men nå sitter det av seg selv, endelig etter 3 år med prøving xsmile9xsmile9xsmile9xsmile9
 
Døv mamma, 29 år, snart 30! Bor i Horten i Vestfold, har 4 åring gutt. Og venter gutt rundt 9 januar 2016 :)
 
26 år fra Bergen, men innflyttet til Hardanger. forlovet. Dette blir vårt første barn for begge to :Heartred Veldig spendt, og små nervøs for hvordan det skal gå å bli mamma for første gang.. :)
 
28 år fra Trondheim, bosatt i Oslo med samboer og hund. Venter vår første 1Januar :) En liten gutt <3
 
Back
Topp