Introduksjon

Kan alltid treffes utenom det :) kjenner ingen på min alder i nærheten som er gravid!
Ikke jeg heller! :( venneparene våres fikk unge nå i april så føler meg ganske alene når permisjonen kommer.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre av meg hvis alle jeg kjenner jobber hver dag og jeg er hjemme alene med baby hver eneste dag nesten :p
 
Ikke jeg heller! :( venneparene våres fikk unge nå i april så føler meg ganske alene når permisjonen kommer.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre av meg hvis alle jeg kjenner jobber hver dag og jeg er hjemme alene med baby hver eneste dag nesten :p
Det kommer til å gå så bra :)
Jeg kjente ikke mange her fra før da jeg gikk gravid sist gang, men for det første har du nok å holde på med og for det andre får du jo barselgruppe ;-) Jeg har vært utrolig glad i min! Vi møttes en gang i uken de to første årene!! Og nå treffes vi jevnlig enten med ungene eller uten på vinkvelder :-D
 
Ikke jeg heller! :( venneparene våres fikk unge nå i april så føler meg ganske alene når permisjonen kommer.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre av meg hvis alle jeg kjenner jobber hver dag og jeg er hjemme alene med baby hver eneste dag nesten :p
Det ordner seg nok :) :)
 
Hvor langt er du på vei og når har du termin? :) jeg er 12+6 idag, termin 14 januar ut ifra 40+3
Da har vi termin ganske likt! Jeg er vell 13+0 idag, men skjønner meg ikke helt på termindatoen. Står forskjellig på alle appene. Legen har beregnet termin 14 januar, men tror kanskje han tar feil(?). Må høre med han igjen..men han bryr seg jo ikke om termin før oul. (Skal beregnes fra 05 april. )
 
Da har vi termin ganske likt! Jeg er vell 13+0 idag, men skjønner meg ikke helt på termindatoen. Står forskjellig på alle appene. Legen har beregnet termin 14 januar, men tror kanskje han tar feil(?). Må høre med han igjen..men han bryr seg jo ikke om termin før oul. (Skal beregnes fra 05 april. )
Min termin er ut ifra crl målet :)
Ja appene går forskjellig om de regner svangerskap på 40uker, 40+2 eller 40+3.
Jeg hadde første blødningsdag 7 april og regnet da frem til termin 15 januar (40+3) men jordmor målte meg en dag ekstra fra det på de to siste ultralydene så da går jeg ut ifra det :)
 
Jeg er 31 år og er fra Reykjavik, Island. Jeg bor i Oslo og vi venter vår første barn etter 8 år prøvere! Vi gleder oss så mye til å bli foreldre :Heartred
 
Min termin er ut ifra crl målet :)
Ja appene går forskjellig om de regner svangerskap på 40uker, 40+2 eller 40+3.
Jeg hadde første blødningsdag 7 april og regnet da frem til termin 15 januar (40+3) men jordmor målte meg en dag ekstra fra det på de to siste ultralydene så da går jeg ut ifra det :)
Aha!! Har ikke vært på ultralyd, så det blir spennende! :)
 
Da får jeg bare gjette da :) Ja, forrige terminforum virka det som jeg var aleine fra hele østlandet :p

Dere er ikke alene om å være fra Buskerud på denne termingruppa :D Drammen her :)
 
Aha!! Har ikke vært på ultralyd, så det blir spennende! :)
Oi ja det er absolutt spennende! Jeg har mistet to ganger i uke 5-6 så jeg har ikke klart å vente lenge med ultralyd da det var MA sist gang. Orket ikke den opplevelsen igjen med å vær lykkelig for å ha kommet så langt (da uke 9) men så var det stoppet opp for lenge siden.. :(
Men du har virkelig noe å se frem til! Skal du vente helt til oul?
 
24år fra sør-trøndelag, venter mitt 2.barn, men med samboeren sine blir det nr.4! :happy:
 
Back
Topp