Ikke jeg heller!Kan alltid treffes utenom detkjenner ingen på min alder i nærheten som er gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller!Kan alltid treffes utenom detkjenner ingen på min alder i nærheten som er gravid!
Det kommer til å gå så braIkke jeg heller!venneparene våres fikk unge nå i april så føler meg ganske alene når permisjonen kommer.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre av meg hvis alle jeg kjenner jobber hver dag og jeg er hjemme alene med baby hver eneste dag nesten
![]()
Hvor i Buskerud?28 år fra Buskerud. Venter nr 2. Storebror er 3år i oktober![]()
Det ordner seg nokIkke jeg heller!venneparene våres fikk unge nå i april så føler meg ganske alene når permisjonen kommer.. Så vet ikke hva jeg skal gjøre av meg hvis alle jeg kjenner jobber hver dag og jeg er hjemme alene med baby hver eneste dag nesten
![]()
Hvor langt er du på vei og når har du termin?Det ordner seg nok![]()
![]()
Da har vi termin ganske likt! Jeg er vell 13+0 idag, men skjønner meg ikke helt på termindatoen. Står forskjellig på alle appene. Legen har beregnet termin 14 januar, men tror kanskje han tar feil(?). Må høre med han igjen..men han bryr seg jo ikke om termin før oul. (Skal beregnes fra 05 april. )Hvor langt er du på vei og når har du termin?jeg er 12+6 idag, termin 14 januar ut ifra 40+3
Min termin er ut ifra crl måletDa har vi termin ganske likt! Jeg er vell 13+0 idag, men skjønner meg ikke helt på termindatoen. Står forskjellig på alle appene. Legen har beregnet termin 14 januar, men tror kanskje han tar feil(?). Må høre med han igjen..men han bryr seg jo ikke om termin før oul. (Skal beregnes fra 05 april. )

Aha!! Har ikke vært på ultralyd, så det blir spennende!Min termin er ut ifra crl målet![]()
Ja appene går forskjellig om de regner svangerskap på 40uker, 40+2 eller 40+3.
Jeg hadde første blødningsdag 7 april og regnet da frem til termin 15 januar (40+3) men jordmor målte meg en dag ekstra fra det på de to siste ultralydene så da går jeg ut ifra det![]()
30 min lenger nordKongsberg. Du?![]()
30 min lenger nordEndelig en til fra samme område!
Da får jeg bare gjette daJa, forrige terminforum virka det som jeg var aleine fra hele østlandet
![]()
Oi ja det er absolutt spennende! Jeg har mistet to ganger i uke 5-6 så jeg har ikke klart å vente lenge med ultralyd da det var MA sist gang. Orket ikke den opplevelsen igjen med å vær lykkelig for å ha kommet så langt (da uke 9) men så var det stoppet opp for lenge siden..Aha!! Har ikke vært på ultralyd, så det blir spennende!![]()
Dere er ikke alene om å være fra Buskerud på denne termingruppaDrammen her
![]()

Så fint med flere fra samme område!![]()
Neida, trenger ikke gjette.. Bor i FlesbergDa får jeg bare gjette daJa, forrige terminforum virka det som jeg var aleine fra hele østlandet
![]()
Neida, trenger ikke gjette.. Bor i Flesberg![]()