Introduksjon

24 år om 3 uker, forlovet, på flyttefoy til Fredrikstad og håper så inderlig testen er positiv på torsdag!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 25 år, gift, bor i Telemark og er gravid med første spire nå <3 lykkelig!

- Taster med appen -
 
Last edited:
21 år fra vestfold. Forlovet og prøver på førstemann nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
25 år fra Vestfold, Gift og dette blir vårt første barn<3
 
27, har en gutt født i 2011 fra før :) Oppland. Samboer, vært sammen i 10 år i år :)
 
27 år fra Vesterålen, er gravid med nr.1 <3 Hadde SA i oktober, så håper denne spira sitter svært godt plantet i 9 måneder!
 
24 år bosatt i Oslo med mann og vår sønn på 6 år. Giftet meg med mannen for et par år siden, møtte han for 10 år siden:) vi er endelig klare for nr to å går alt som det skal kommer han/hun i oktober en gang . Termin 5 oktober <3
 
28 år, bor i Oslo. Samboer. Veldig glad i friluftsliv og trening, og er i fjellet ved enhver anledning.
Dette er vårt første lille frø :)
 
24 år, gift, ingen barn fra før. Håper svangerskapet blir bra :)
 
Jeg er 23 år og bor i Oslo. Det er første gang jeg er gravid. :)
 
31 år, bor i Østfold:) Har to barn fra tidligere forhold, en gutt på 10 og en jente på 6. Er gravid med min fantastiske samboer som jeg flyttet samme i oktober:D
 
Er 26år, har en datter på 6år, en liten engel i himmelen og håper på ny baby nå! Vært igjennom 5 SA tidligere! Kommer fra Trøndelag
 
31 år,samboer , kommer fra trøndelag men bor i Buskerud , har ei fra før på 4 år .
Har ikke helt skjønt det ennå at det forhåpentligvis blir en til... ;)
 
Er 25 år, bor i Oslo og venter mitt første barn i oktober. Gleder meg enormt! :D

Bor med samboer som jeg har vært sammen med i 7 1/2 år, samt våre tre hunder.
 
Er snart 32år, bor utenfor Bergen og har en gutt på 10 år og ei jente på 3 år. Venter en liten i oktober :)
 
25 år fra midtnorge. Har vært sammen sambo i 7 år. Vi venter vårt første barn <3
 
Back
Topp