Introduksjon

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Tenkte vi kunne bli litt bedre kjent med de som er her inne, det kommer forhåpentligvis også en god del fler inn her framover :)

Jeg er 22 år og har en sønn født i februar 13 fra før. Bor i Telemark :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 30 år og har 2 jenter på 3 og 6 år fra før <3 bor i Bergen :) håper på å komme inn her <3
 
21 med sønn på 2 år, Nordland. Håper å komme inn her :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
24, gift, Vestfold :) Håper så inderlig at dette er vår mnd :)
 
25 år, har en sønn på 17 mnd. :) Bor i Oppland.

Prøver på lillebrøster ♥
 
21 fra Vestfold. Flytter til Telemark snart. :) Gift, har tre gutter. Eldste på 3 år, mellomste på 2, og yngste på 5 mnd. Vi kjører på med siste like tett som store brødrene har kommet. Så jeg håper å komme inn her :p
 
27, snart 28, er fra Molde, bor i Trondheim og har en gutt på 3,5år fra før. Jobber i barnehage som ped.leder/spes.ped :) liker å strikke, og min store "last" er iskaffe....

Første positive etter å ha vært prøvere i 16mnd, så vi håper dette blir vår mnd :)
 
Last edited:
21 fra Vestfold. Flytter til Telemark snart. :) Gift, har tre gutter. Eldste på 3 år, mellomste på 2, og yngste på 5 mnd. Vi kjører på med siste like tett som store brødrene har kommet. Så jeg håper å komme inn her :p

Wow! Du har stått på til å være så ung :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
30, samboer i 12 år!! :love017 Har to jenter fra før 8 (okt 05) og 3 (mai10). Prøver på lillebror,:sign17 Nordland
 
30, gift, Hedmark.
Hadde egentlig lovet meg selv å ikke ta helt av i denne graviditeten, fallet ble så hardt sist, da jeg spontanaborterte. Men her er jeg nå likevel, haha!
 
Jeg er 30, og ble nettopp gravid med termin i begynnelsen av oktober. Har fra før av to barn..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp