Intimt uhell...

Lehcar

Elsker forumet
Er det flere som sliter med å "velikeholde" den intime delen....?
Jeg var i dusjen i går og trodde alt bare var vellstand, helt til jeg var ferdig å dusje og
skulle tørke meg. Da oppdaget jeg plutselig masse friskt blod på hånkleet...
Fikk først litt hetta... helt til jeg oppdaget at blodet kom fra et kutt jeg hadde klart å
lage i bikinilinningen da jeg barberte meg...[:D] Blødde faktisk ganske så mye, og min bedre halvdel
måtte komme å assistere... og stoppe blødningen. Han fleipet om at jeg hadde prøvd å ta
et "hjemme-keisersnitt"[:D][:D][:D].
Ikke bare bare å skulle velikeholde sine intime områder når man ikke ser noe annet enn magen!

Ikke lett nei - men jeg synes det er så himla ubehagelig å barbere også jeg da... Har gjort det en stund fordi jeg begynte å reagere på hårfjerningskremen, men jeg tror jeg skal gå tilbake til den allikevel... klør meg halvt fordervet av denne barberingen, og ser ut som en skabbete grevling [:'(]

Når det gjelder å be om hjelp så er det helt uaktuelt... ikke at jeg ikke tør å vise meg for mannen min, men at han skal barbere meg er faktisk litt for rart....

hehe.kjenne mg igjen der ja.eg har gitt opp det der vedlikeholdet.spurte mannnen når vi var på ferie om han kunne stusse litt for meg,hehe.då sa han bare WHAT??HEHEHHEHE han ville isje.

Jeg bruker speil jeg.. hehe.. Men det er vanskelig likevel ja..

hahaha...Har hatt en dårlig dag idag,helt til jeg leste om d "lille" problemet her... hihihi..
Har ikke d problemet enda jeg,siden jeg bare er 10 uker på vej..
Men god latter fikk jeg hvertfall[:)]

ORIGINAL: snuppå

Hihi. [:D][:D][:D][:D]

Men eg lure på om me kan bruke weet krem?? For då e det sje så vanskelig. Men det e jo sterkt. Det lukte jo he.......[8D]

jeg har alltid brukt det, men de siste gangene jeg prøvde nå så synes jeg det luktet helt jævlig, og så svei det litt også (det har det aldri gjort før, så kanskje svangerskapet har gjort meg litt ømfintlig?). Jeg har tenkt å prøve igjen, for jeg orker ikke sånn stikking og kløing!! Skulle kjøpe Veet i dag, men de har ikke på Rema [:'(]

Vil ikke bruke hårfjerningskrem jeg da.. lukter ekkelt, og huden min reagerer på det!
Når jeg vanligvis barberer bikinilinningen, bruker jeg en desinfiserende gele etterpå for å hindre kløe og infeksjoner i hårsekkene. Har funket fint til nå da!
Men etter mitt "lille" uhell, har jeg fått innvilget full assistanse med alt som anngår barbering.
Gravide kvinner med barberhøvel er vistnok skumle greier ifølge min mann[:D].
Og jeg skal ikke klage...

Gravide damer med barberhøvel er som blinde menn med sabel spør du meg... jeg har i alle fall fektet med høvelen under magen i håp om å få bort det verste ragget.... for å oppdage at halvparten av håret står igjen, mens resten ser ut som om zorro har vært der etter en fyllekule... [:'(]

Må bare le litt....

det er vel ikke annet å gjøre enn å le av det... husker at jeg leste sånne tråder som denne når jeg nettopp var blitt gravid, og ikke helt skjønte problemet... nå gjør jeg det!

kjenner meg godt igjen her ja.........
men vist man sitter i dujen med eit speil fungerer d 'myyyyye
bedre.... blir ikkje så bra som for ,men man ser vertfall d verste!!!
gubben har faktisk sakt seg villi til å hjelpe vist behovet er der, MEN
om ej tørr d e nåke heilt anna.........

Hehehehehe!!

har ikke merket noen problemer med dette enda jeg...men har masse å glede meg til skjønner jeg!

Godt du fikk assistanse da!

Klem, M

jeg har forsøkt å bare prøve meg frem, men et er ikke enkelt. synes det blir for rart hvis sambo skal barbere... vet ikke hvorfor han har jo vært der før[:)] kanskje jeg skal prøve med weet og heller stå klar til å spyle det bort hvis det begynner å svi[8|] tror selv at jeg har fått til barberinga ganske greitt.

Skjønner problemet!!
Men en ting jeg har funnet ut er at viss jeg bruker barberbladene til sambo, det er gillette et-eller-annet som passer til håndtaket mitt, så blir ikke huden så irritert som når jeg bruker de damebladene...det klør liksom ikke lenger...[:D]

ORIGINAL: sillje

Jeg syns også det svir med hårfjerningskrem

Selv har jeg investert i silk appeal(eller hvordan det skrives). Det er hårnapper/barbermaskin. Bruker barbermaskinen nedentil og det går kjempefint. Ingen mulighet til å skjære seg, men selvfølgelig ser det ikke helt bra ut etterpå... Men, det får bare være... En får hvertfall bort det grøvste[:D]

Jeg også har en silkepil, men etter å ha brukt den en liten stund fikk jeg så mye inngrodde hår, og det er dritvondt, så jeg sluttet å bruke den igjen..

Jeg brukte godt over en halvtime forrige gang jeg tok skauhogsten! Fryktelig tungt å gjøre det nå, men klarer ikke å la være heller [&:] Men det er like tungt å ta beina synes jeg. Kommer nesten ikke opp igjen når jeg først har bøyd meg ned. Det er eneste ganga det er positivt med en dusj som er 70x 70 cm. Har ingen sjans for å ramle iallefall [;)] 
Skauhogst i blinde er en utfordring ja........... Men de har en hårfjerningskrem til intimt bruk på Erotikkland iallefall. Blitz Blank tror jeg den heter. Virker ikke på meg, men ei venninne er veldig fornøyd med den.

Jeg gir meg ikke så lett [;)]. Fikk endelig tak i Veet før helgen, så i natt fikk jeg ryddet skog! [:D] Ikke svei det noe denne gangen heller, så da er det bare fryd og gammen!

vet dere hva.. nå har jeg en tendens til å glømme å barbere meg.. ser jo aldri plassen heller. men når samboer begynner å kalle meg for teddybjørnen sin eller lignende, blir det en liten time på badet for å ta litt akrobatikk med høvelen. [8D].

men en ting jeg ELSKER!! det er krakken min som står i dusjen[:)] elsker den.... allt er så mye lettere når man kan sitte[:D]

Teddybjørnen sin [:D][:D] - søtt!!!

Jeg forsøkte meg på barbering i dusjen forrige dagen jeg, og et par dager etterpå tok jeg frem et spei for å se, for jeg syntes at det kjentes ut som jeg hadde glemt å ta noen steder... for et syn - jeg hadde barbert to landingsstriper foran, og resten var like hårete som før.... sånn er det når man veiver med høvelen i blinde!! Nei, takke seg til krem da gitt!

Back
Topp