Er det flere som sliter med å "velikeholde" den intime delen....?
Jeg var i dusjen i går og trodde alt bare var vellstand, helt til jeg var ferdig å dusje og
skulle tørke meg. Da oppdaget jeg plutselig masse friskt blod på hånkleet...
Fikk først litt hetta... helt til jeg oppdaget at blodet kom fra et kutt jeg hadde klart å
lage i bikinilinningen da jeg barberte meg...[:D] Blødde faktisk ganske så mye, og min bedre halvdel
måtte komme å assistere... og stoppe blødningen. Han fleipet om at jeg hadde prøvd å ta
et "hjemme-keisersnitt"[:D][:D][:D].
Ikke bare bare å skulle velikeholde sine intime områder når man ikke ser noe annet enn magen!
Jeg var i dusjen i går og trodde alt bare var vellstand, helt til jeg var ferdig å dusje og
skulle tørke meg. Da oppdaget jeg plutselig masse friskt blod på hånkleet...
Fikk først litt hetta... helt til jeg oppdaget at blodet kom fra et kutt jeg hadde klart å
lage i bikinilinningen da jeg barberte meg...[:D] Blødde faktisk ganske så mye, og min bedre halvdel
måtte komme å assistere... og stoppe blødningen. Han fleipet om at jeg hadde prøvd å ta
et "hjemme-keisersnitt"[:D][:D][:D].
Ikke bare bare å skulle velikeholde sine intime områder når man ikke ser noe annet enn magen!
HEHEHHEHE han ville isje.
hahaha...Har hatt en dårlig dag idag,helt til jeg leste om d "lille" problemet her... hihihi..
.
kjenner meg godt igjen her ja.........