Intimt[emoji51]

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Altså, har ting blitt forstørret der nede hos dere?? Husker det skjedde sist, men da ikke før helt i slutten. Nå er jeg 23+6 og det verker til tider[emoji46]
 
Ja[emoji85] Er også mye mer plaget med utflod enn normalt. Godt å høre at det gikk tilbake til normalen hos deg sist[emoji28]
 
Hæ? Forstørret? :confused:
Blir man det før ungen er ute?:nailbiting:
 
Hæ? Forstørret? :confused:
Blir man det før ungen er ute?:nailbiting:
Ja, det skal tross alt komme et barn ut der nede. ;) Skjeden blir noe lengre, og ting har en tendens til å hovne opp, på grunn av økt trykk mot de nedre regioner.
 
Ja, det skal tross alt komme et barn ut der nede. ;) Skjeden blir noe lengre, og ting har en tendens til å hovne opp, på grunn av økt trykk mot de nedre regioner.

Ja man lærer noe nytt stadig vekk :joyful: :confused013
Trodde ikke skjeden ble større så tidlig..men at man er hoven/øm der nede har jeg jo merket.
 
Ja, jeg er veldig hoven, aner ikke hvordan det er inni... I går hadde jeg vondt utpå, ble litt redd, men kjente tydelig at det kun var utenpå det var ømt, så gjorde ikke noe med det. Er helt fin i dag! :)
 
Godt jeg ikke er alene[emoji85] av og til verker det, kjenner godt at alt presser mer nedover denne gang[emoji51]
 
Å jo da [emoji21] øm og hoven. Rene bollemusa til min manns glede [emoji23]
 
Å jo da [emoji21] øm og hoven. Rene bollemusa til min manns glede [emoji23]

Hahaha[emoji23][emoji23][emoji23] her også!! Kjennes ut som en tykk pute[emoji23]
Hadde vært greit nok det, bare vondten holdt seg borte[emoji85]
 
Sniker fra mars. [emoji5]
Og ja - signerer deg! Har "hovnet" opp og blitt mye større nedentil[emoji23]
 
Kan jeg spørre, dere som merker noe- har dere vært gravide før?
 
Kan jeg spørre, dere som merker noe- har dere vært gravide før?

Ja, dette er nr 2. Sist ble jeg ikke øm og hoven før ca høygravid[emoji28] denne gang kjenner jeg det presser mye mer nedover, jordmor sier det er fordi ting er litt slappere når du har vært gravid før[emoji85][emoji15]
 
Ting har definitivt begynt å endre seg, ubehagelig til tider og direkte vondt andre ganger. Er førstegangs.
 
Hvordan er det med sexlivet til dere her inne, hvis det er greit å spørre i denne tråden? (Moderator må bare slette om det ikke passer).
 
Hvordan er det med sexlivet til dere her inne, hvis det er greit å spørre i denne tråden? (Moderator må bare slette om det ikke passer).

Her er det ganske hyppig, 1-2 ganger om dagen. Akkurat nå har det litt å gjøre med at vi har ferie og er uthvilt. Men jeg ble mer ivrig litt uti andre trimester. Vet ikke om det er et umettelig behov for nærheten eller om det er hormonene eller hva det er..
 
Hvordan er det med sexlivet til dere her inne, hvis det er greit å spørre i denne tråden? (Moderator må bare slette om det ikke passer).

Null å nada sexlyst på meg, takler ikke nærkontakt engang - å det er ganske vondt! Men hva skal jeg gjøre med det, aner jeg ikke !
 
Her er lysten ganske lik som før, men blir litt mindre våt der nede enn før, så skal begynne å bruke glidemiddel. Bedre for meg og for han da. :)
 
Back
Topp