Intimitet og svangerskap

Ikke oppplevd å ikke være våt, men nå har ikke vi sex med penetrering heller..
men har noen av dere erfaring med vibrator under svangerskap? Leser så mye forskjellig på nett så blir usikker på hva som er "greit" og trygt for baby. Samboer blir borte i flere uker snart, og trenger noe å underholde meg selv med :p noen tips?

Ikke oppplevd å ikke være våt, men nå har ikke vi sex med penetrering heller..
men har noen av dere erfaring med vibrator under svangerskap? Leser så mye forskjellig på nett så blir usikker på hva som er "greit" og trygt for baby. Samboer blir borte i flere uker snart, og trenger noe å underholde meg selv med [emoji14] noen tips?
Vibrator kan bruker på utsiden, ikke penetrering med vibrator!

Her merker jeg at lysten begynner å dabbe av litt :P Tror det gjelder oss begge, for er ikke så mye pågang fra sambo heller, men han vil gjerne ha annen "kos" enn penetrering ;) Litt av grunnen hos meg er nok at det fort blir veldig sårt, pluss at det gjerne kommer rosa på papiret rett etterpå og litt brunt i trusa dagen etter. Vet jo at det ikke er farlig, men ikke så gøy heller. Men trenger absolutt annen form for nærhet og kos da :Heartpink

Vi vil veldig gjerne kose oss. Men jeg sliter faktisk med å holde meg våt under hele økten. Plutselig så er det helt tørt og jeg får så vondt. Så da blir hele økten litt ødelagt siden han ikke vil jeg skal ha det vondt. Noen andre som har opplevd det? :)
Jeg har det også sånn. Veldig kjedelig. Vannbasert glidemiddel hjelper litt, men det er jo ikke det samme som det naturlige:)
Heldigvis er mannen min tålmodig og forståelsesfull, og han vet at jeg ikke orker så lenge nå.

Vi vil veldig gjerne kose oss. Men jeg sliter faktisk med å holde meg våt under hele økten. Plutselig så er det helt tørt og jeg får så vondt. Så da blir hele økten litt ødelagt siden han ikke vil jeg skal ha det vondt. Noen andre som har opplevd det? :)
Hva med glidemiddel?

Back
Topp