Intimbarbering

Pleier ikke barbere så mye, bruker hårfjerningskrem på bikinilinja. Klør så sykt om jeg barberer der. Og så friserer jeg dusken med klippemaskin av og til. Men kjenner det er vanskelig å komme til di gangene jeg har skulle vært nedi der med høvelen ja ;p

Veldig vanskelig her og. Ikke stor mage ennå men store smerter. Og vokser som bare det nedentil. Skal kjøpe barber maskin og teste ut

Går overraskende bra :) Sitter på huk med et kne i bakken. Litt pes å komme seg opp igjen selvfølgelig hehe...

Jeg synes det er kjempevanskelig :( magen er ikke så stor, men absolutt i veien.. Og jeg liker IKKE å ha hår nedentil.. Har hjertet i halsen hver gang jeg skal barbere, for jeg er så redd for å kutte meg :)

Har gitt opp, klarer ikke å se noe som helst lengre så det er mer strev enn det er verdt :p

Hahaha, ja det begynner å bli mer og mer sjeldent, det e blitt skikkelig tiltak med magen! :) Hehe, men klarer det enda etter mye om og men:)

Begynner å bli kronglete. I tillegg vokser det som aldri før! Jeg får helt noia når det blir for mye, så må ta et tak med jevne mellomrom. Blir antagelig ikke så pent, men det får heller være :P

Jeg barberer uten å se, bare kjenner meg fram. Og det funker fint hittil :p

Barberer som vanlig selvom jeg ikke ser noe :p kommer til å gjøre det hele veien. Det gjorde jeg sist og fikk ikke noe kjeft på sykehuset for det :) ble i tillegg haste KS.

Begynner å bli litt vanskelig, men får noia av å ha hår der nede, så jeg føler meg av å til litt frem, krysser fingrene for at jeg ikke kutter meg :p

Ser ingenting, synes det er veldig tungvint nå. Blir vel til at mannen hjelper til etterhvert. Blir magen større har jeg ikke sjans, da rekker ikke armene ned

hver 5/6 uke går jeg og vokser legger,lår og brassiliansk! SUPERT spør du meg! Har ikke sjangs til å barbere meg nå som magen er så stor og bekkenet gjør så vondt :p
Liker best å være helt glatt. Mannen synes voksing er supert også hehe :)

Back
Topp